sobota, 13 kwietnia 2013

Dodatki do kuchni


Dziękuje za komentarze, dziękuje za to że do mnie zaglądacie, witam nowe osoby na moim blogu. 
Wiosna w końcu zagląda do okien, słońce grzeje , a ptaki pięknie śpiewają. Od razu  dusza się raduje, a wena przychodzi sama.
Jestem na etapie przerabiania swojej kuchni, o meblach i całości innym razem, teraz tylko o drobiazgach które dodaję do dekoracji. 


Wymyśliłam sobie tacę, wykonaniem zajął się Misiek, całkowicie ręczna robota, narzędzi nie można użyć bo w naszej piwnicy blokowej nie ma gniazdka , więc podłączenie sprzętu do prądu jest niemożliwe.Taca sklejona z czterech deseczek i dwóch poprzecznych. Ja zajęłam się malowaniem;  troszkę bejcy, troszkę farby akrylowej rozpuszczonej w wodzie i wyszedł kolor który mi odpowiada. 


Wykorzystaliśmy uchwyty do szafek kuchennych które właśnie wymieniłam na inne , więc recykling stu procentowy. 


Docelowo taca stoi na szafce kuchennej, taca zrobiona na wymiar blatu szafki, mieści kosz na owoce i kosz na ściereczki i podkładki pod talerze, uszyte niedawno . 


Nauka szydełkowania przydała się, a jakże, uplotłam sobie koszyczek z linki jutowej , dość grubej. Mnie struktura sznurka bardzo odpowiada i jestem zadowolona z efektu. Taki parciany koszyczek pasuje do kuchni, jest dość oryginalny, w każdym bądź razie "inny".
 Lubię wykonywać różne rzeczy sama, i jak mi się strasznie zachce coś zrobić a nie wiem jak to wykonać , uczę się nowej techniki i robię to co chcę, nowości są bardzo fascynujące.


Zabawa przy koszyczku była przednia, nie jest prosto upleść w miarę równe ścianki ze sznurka, ale się jakoś udało. 


A tak to się plecie. 

23 komentarze:

  1. Super-śliczną masz ta kuchnie-tak mi się podoba-pomysł na tacę rewelacyjny-"przydasie"-w tym wypadku drzwiczki i klameczki,zawsze się przydają :)). A gdzież kochana zakupiłaś te śliczne zawieszki w kształcie czajniczków?!.
    Pozdróweńki ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  2. BAJKOWO u Ciebie,jesteś baaaaaardzo zdolna!!!!!Powodzenia....Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wykonałaś dwie rzeczy, o których myślę od jakiegoś czasu. Taką tacę mam w planach od dawna ... tyle, że ja ją chcę mieć ze starej 100 letniej dechy ( już ją posiadam ). O koszyczku z liny też myślę...
    Pięknie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się w twojej kuchni.Jest kolorowo.Gratuluję Miśka,mąż popierający pasje żony to skarb.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie pomysły bardzo ciekawe: taca, parawan z wieszaczkami, a koszyczek jutowy jest rewelacyjny! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdolniacha z Ciebie nic dodać nic ująć.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Asia,piękne zmiany,kuchnia wygląda rewelacyjnie.
    Wielkie brawa za koszyk,bardzo mi się podoba.Myślę,że taki koszyczek fajnie też by się sprawdził np. do wełenek i kordonków :-)
    Nowy kolor szafek bardzo rozjaśnił kuchnię.
    Taca rewelacyjna,świetnie zrobiona (ukłony w stronę Twojego Męża) ,a kolor przepiękny.
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie,wszystkiego dobrego
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko prezentuje się cudownie! A taca - super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jednym słowem Pomysłowy Dobromir z ciebie ! Zmiany zapowiadają się rewelacyjnie. Czekam zatem na okazję, żeby je zobaczyć...

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł i wykonanie! A jutowy koszyczek chyba sobie "dziargnę":)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taca naprawdę mistrzostwo:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za pokazanie - lubię patrzeć na tak fajnie wnętrza. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie podziwiać takie wspaniałości. Taca rewelacja, koszyczek i w ogóle tyle fajnych rzeczy widzę na zdjęciach. Wszystko tak ładnie wygląda. Widać, że kochasz swoje cztery kąty:-) Pozdrawiam i życzę słonecznej niedzieli:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Milo podziwiac takie wspanialosci kolor kuchni moj ulubiony szafki ,wieszaczki i koszyczek , oraz wspaniala taca Miska i Twoje jej
    wykonczenie gratulacje i nich wena Cie nie pouszcza
    Ula z Gor Blekitnych

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne i niesamowite dodatki,podoba mi się u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowe i prześliczne :) Koszyk ze sznurka - bomba :0
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje przerabianie daje świetne efekty, koszyczek szydełkowo - sznurkowy jest genialny a taca świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Asiu podziwiam wszystko co robisz, zazdroszczę weny i pięknej kuchni

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piękne przedmioty, taca jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jasmin chiałabym serdecznie zaprosić Cię na zakupy do mojego nowo otwartego sklepu redecor.pl wszystkie topowe skandynawskie marki pod jednym wirtualnym dachem Zapraszam również, do wizyty na moim blogu i moim pinteset gdzie mnóstwo pomysłów na wykorzystanie i aranżację moich artykułów. zapraszam serdecznie Gosia z homefocuss.blogspot.comc

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko bardzo udane, ale mi najbardziej podoba się półeczka i koszyczek!
    Jeśli chodzi o prąd w piwnicy, to jeśli jest oświetlenie - żarówka, to można się do niej podłączyć :) Podróżnicy mają czasem nawet specjalne przejściówki, bez niej trzeba niestety umieć połączyć kabelki.

    OdpowiedzUsuń
  22. super obrus! pikeny fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taca zrobiona na wymiar - to już więcej niż profesjonalizm :)
    W kuchni przyda się wszystko. Można w niej umieścić wiele dekoracji, praktycznych bądź typowo dla upiększenia wnętrza, kwiatki też tam świetnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń