wtorek, 30 kwietnia 2013

Czerwień majówki


 Zabrałam się w końcu za robótki, zatęskniłam za haftem, więc pierwsze co zrobiłam, to ukończyłam bukiet australijskich kwiatów. Teraz się zastanawiam gdzie je umieścić. Pewnie kwiaty powędrują na poduszkę, obrazków u mnie mnóstwo a bukiet będzie się dobrze prezentował na białej poszeweczce. Rozpocznie sezon letni. Tak pięknie zieleń buchnęła całą parą aż żyć się chce. 


 U mnie zagościły goździki, czerwone, choć przypadkowy kolor to wstrzelił się w święta, które przed nami . I jeszcze pierwsze truskawki, mniam. Kolor czerwony akurat na majówkę. 


 Mały miszmasz, haft bez dodatków i haft wykończony konturami i koralikami, prawda że jest to duża różnica. 


Chciałabym wam życzyć udanych majówek, pogody i wielu zapachów soczystej wiosny.

31 komentarzy:

  1. Piękny hafcik:))ja lubię i z ozdobami i bez:))taki piękny haft aż szkoda na poduszkę:))mam taką jedną ulubioną z haftowaną różą i tak mi szkoda jak mój M siada na niej,że już wie,że cierpię i zawsze ją odkłada:)))hi,hi:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Вот это да! Потрясающе!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszedł przepiękny haft:) M S-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень красиво! Прекрасно!

    OdpowiedzUsuń
  5. cuuuuuudooooo!!!!!
    koraliki cudownie wkomponowałaś! backstiche zmieniają całą pracę,teraz rzucają się w oczy żywe kolory kwiatów
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ bedzie cudna poducha!
    lubie takie kolorowe cuda, jak się wije, przenika,robi trójwymiarowe, nie tylko przez koraliki, które dodaly smaczku a do tego truskawki:-) o gozdzikach nie wspomnę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiaty, duża różnica, pomiędzy samym haftem a wykończonym koralikami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pieknie zrobilas.kompozycje wspaniale,pozdrawiam milutko irena

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dzisiaj u Ciebie:) Czerwono i truskawkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają elementy wypukłe haftu, dodają jemu dynamiki.
    Uwielbiam truskawki, choć uważam, że najlepsze są te polskie gruntowe i goździki, które wcale nie kojarzą mi się z komunizmem, a o nim akurat nie chcę pamiętać.
    Właśnie wyruszam na majówkę w odwiedziny do rodziny na drugim końcu naszego pięknego kraju i muszę przyznać, że Polacy nie widzą co mają na wyciągnięcie ręki.
    Pozdrawiam i życzę wypoczynku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Trio idealne.Ja też lubię australijskie kwiaty. Ostatnio kupiłam nawet śliczny album w tej tematyce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój bukiet australijskich kwiatów jest tak kolorowy i egzotyczny.Urodę tych kwiatów podkreśliły backstiche i koraliki.Pomyślałam,że pięknie wyglądałby ten haft na letniej torbie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kwiaty prezentują się wspaniale a dodatki dopełniają całość idealnie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko tych truskawek Ci zazdroszcze reszte mam u siebie w ogrodzie, ale bukiet wyszedl pieknie, pozdrawiam Ula z Gor Blekitnych

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft adodatki rzeczywiście jeszcze dodają mu urody:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haft, faktycznie, ze wszystkimi wykończeniami dostał swoją "duszę" i swoisty urok prawdziwych kwiatów.
    Pierwsze truskawki? Szybko! U nas dopiero pierwsze kwiaty się pojawiają, a gdzie tu mówić o owocach! Ale życzę smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała praca! Te kwiaty są wyjątkowe, piękne.
    Goździki bardzo lubię, nie wszędzie można teraz je dostać, a szkoda ...
    Pozdrawiam i miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiekny haft, wyobrazam sobie ile pracy w niego wlozylas ale za to efekt jest uroczy i wspaniale prezentuje wiosne i poczatek lata, po tej super dlugiej zimie - raj dla oczu :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Haf wykonczony koralikami i innymi dodatkami to jest to co budzi we mnie zawsze zachwyt.W twoim wydaniu to istne dzielo sztuki.Juz tyle lat pozostaje pod urokiem haftu xx i jakos mi sie jeszcze nie znudzilo.Pozdrawiam i sciskam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piekny haft, i rzeczywiscie z koralikami zupelnie inaczej wyglada.
    Na poszewce bedzie super!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Hafcik bardzo pracochłonny, ale wart wysiłku, jest piękny! Ależ smakowicie wyglądają te truskawki, pewnie pachną obłędnie. Udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapki z głów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ piękny haft! dobrze, że tak Ci się go zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Прекрасная работа. роскошный австралийский букет!

    OdpowiedzUsuń
  25. zawsze podziwiam Twoje hafty i cierpliwośćjaka musisz mieć tworząc je, bo to przecież nie takie małe obrazki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ te hafty sa piękne !

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale pięknie i kolorowo u Ciebie,aż chce się rozgościć na dłużej.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczny haft, kolory aż kipią z obrazka! Bardzo podoba mi się połączenie haftu z koralikami:)

    OdpowiedzUsuń