poniedziałek, 16 listopada 2015

Czekoladowy kuferek


Pewnie już wam się nudzi oglądać moje kuferki , ale niestety ostatnio właśnie nad nimi pracuję, a inne rzeczy dopiero w zalążku. 
Dzisiaj na tapecie czekoladowy kuferek. Czemu czekoladowy? a jakoś tak przywołuje na myśl bombonierkę pełną czekoladek, może ze względu na kolor? Detale dopasowywałam do motywu pięknej , zamyślonej kobiety w kapeluszu na pierwszym planie, w tle miasto wieczorową porą. Gdzie ona idzie? na spotkanie? Dodałam relief z szablonu w kolorze czekoladek, może dama jest smutna? a czekolada jest znanym środkiem na poprawę samopoczucia. Taki sobie skrót myślowy, który doprowadził do tego, że kuferek ma taki kształt jak widzicie. 
P.s.pastę do reliefu zabarwiłam czekoladową farbką akrylową, nigdy jeszcze nie robiłam takiego eksperymentu, myślę, że będę tak robić od teraz, oszczędza to czas, dotychczas gotowy relief misternie malowałam pędzelkiem. 

Zapraszam do galerii zdjęć.


Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem, szkoda tylko , że nie otrzymałam odpowiedzi na nurtujące mnie zagadnienie.

 Życzę miłego wieczoru.

21 komentarzy:

  1. Piękny kuferek!!!! bardzo mi się klimat podoba i dama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny! Cudny ten motyw!
    A w środku jakaś poduszeczka?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosier zawsze staram się na wieko przykleić mini pele-mele, w środku jest ocieplinka , można więc coś sobie na wieko przypiąć, coś umieścić pod wstążeczkami .

      Usuń
  3. Zachwycające prace tworzysz Asiu..jestem pełna podziwu :)
    Te obrazki (u mnie np) czasem się nie wyświetlają,gdy mam na swoim blogu zdjęcie w zbyt dużej rozdzielczości.
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne puzdereczko mega papier jak ręcznie malowany,wszystko dopracowane:)
    w komputerze bystra nie jestem ale mi np.tylko się znaczki blogów wyświetlają/
    a u niektórych zdjęcie więc chyba w ustawieniach coś trzeba pomajastrować:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piiiiiiiekny! Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest prześliczny i taki dopracowany;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam czekoladę i ten kolor,śliczny kuferek!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich kuferków! Mogę je oglądać bez końca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest faktycznie czekoladowy....podziwiam, podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny i wspaniale się prezentuje!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Co do pytania, to ja nie wiem. Sama się zastanawiałam dlaczego u mnie nie zdjęcia, jak u Ciebie nowy post się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię twoje kuferki,podoba mi się to że motywy nie są znane, oczywiste.
    Gdy widzę coś nowego u ciebie to zastanawiam się co będzie ozdabiać pudełko, jaka kolorystyka...
    U mnie również nie wyświetla się znaczek twojego bloga ,w tej sprawie nie pomogę bo jestem malutka w wiedzy komputerowej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna efektowna praca. Kolory detal, wszystko wyważone, eleganckie. Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny kuferek, który mogłabym mieć !

    OdpowiedzUsuń
  15. Z powodu niesprzyjających meandrów życiowych jakoś przeoczyłam ten post. Kuferek jest super dynamiczny, rozświetlony, energetyczny, tak inny i nie tendencyjny.
    Odnośnie poprzedniego posta. Miałam tak, kiedy za czym wstawiłam zdjęcia, dałam najpierw tekst. Tylko nie wiem, czy tak samo jest w Twoim przypadku.

    OdpowiedzUsuń