środa, 11 kwietnia 2018

Wiosna przyszła.


  1. Wielkie porządki przedświąteczne.
  2.  Goście. 
  3. Znowu porządki. 
  4. Zimne Święta. 
  5. Chrzciny wnuczki i goście.
  6.  Porządki po imprezie, wielkie pranie.
  7.  Katar wnuczki.
  8.  Wyjście na ogród - ostatni dzwonek aby przyciąć krzewy.
  9.  Oczywiście wolnego nie miałam, chodzę do pracy i dojeżdżam na wieś. 
  10. Moja grypa , która stała się ukoronowaniem harówki. 
Oto jak wyglądał mój ostatni miesiąc, a miało być tak pięknie, w mojej wyobraźni widziałam się jak siedzę i "wysiaduję"  piękne jajka, nawet zaopatrzyłam się w piękne papiery, które poczekają do następnego razu.

 Mam wrażenie, że im starsza jestem, tym więcej mam pracy, a czasu coraz mniej . Może to tylko moje odczucia.

Jeszcze smarkam , ale za to nareszcie jest ciepło i wiosna przyszła, wyczekiwana z utęsknieniem. 
I tego się trzymajmy.


Życzę wiosennego optymizmu i radości , pozdrawiam cieplutko. 

18 komentarzy:

  1. co się odwlecze to nie uciecze ;) zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi trudno pogodzić się z tym, że robię się taka "niezgraba". Parę lat temu w ciągu dnia byłam w stanie po powrocie z pracy ugotować obiad na "zaś", posprzątać w domu, doprowadzić ogród do ładu, coś uszyć, poczytać. Dziś, jeśli wybiorę prace ogrodnicze, to wszystko inne leży odłogiem.No, może poza czytaniem.
    Cieszę się, że wreszcie wiosna przywędrowała.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie tylko Twoje odczucia. Doszłam do wniosku z mężem, że siły siadają. Szczególnie gdy do tej pory wszystko się ogarniało samemu.
    U mnie kolejność odwrotna, najpierw infekcja potem porządki (obecnie po ptakach na balkonie), na chrzciny się nie zanosi.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, to Ty jeszcze pracujesz, a ja już na emeryturze i wydawałoby się,że czasu wolnego to powinnam mieć aż za dużo, a tu figa z makiem - ledwo wstanę i coś poszyję,podłubię w niteczkach, posprzątam ( czasami) i już nocka.Może to i dobrze bo nie mam czasu się nudzić. W ogóle brakuje mi czasu.Mój kolega to mi tłumaczy,że tak się narobiło przez wprowadzenie PESELi. Może ma rację?

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasu gumy życzę :), siły by sprostać wszystkiemu, a może też odwrotnie, siły by zrezygnować z czegoś na rzecz ważniejszych priorytetów... o ile to możliwe.
    Ale najważniejsze, to zdrowia życzę ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobno z wiekiem człowiek wolnej robi pewne rzeczy, ale ja jakoś w to nie wierzę. Po prostu z czasem obrastamy w rzeczy do zrobienia, sprawy do zajęcia się i temu podobne. Jednak grunt to mieć zdrowie, więc właśnie jego Ci życzę, bo z innymi rzeczami jak zawsze poradzisz sobie wzorowo. :) Pozdrawiam wiosennie Jasminko ze słońcem w tle. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę po mojej mamie że z czasem zdrowie i siły już nie te co kiedyś, więc automatycznie robi się wolniej. Wolałabym żeby odpoczywała, ale to nie to pokolenie, ona mimo, że nie powinna, chce pracować i czasem robi ponad siły, co skutkuje pogorszeniem stanu zdrowia, ale nie przetłumaczysz. Śliczne kwiatuszki. Życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak czytam i stwierdzam , że wszystkie macie rację.Ale ja nie przyjmuję do wiadomości swoich lat do puki nie wstanę rano i nie spojrzę w lustro , zobaczę swe odbicie i stwierdzam, że codziennie jestem "piękniejsza" czytaj "bardziej pomarszczona". Ciągle mi się wydaje , że mogłabym góry przestawiać, ale chyba tylko z piasku.Robię i robię a tu ani przede mną ,ani za mną jak mówi moja mama i dopiero ją zrozumiałam.
    Nie ma co utyskiwać tylko brać życie za rogi i do przodu. .................a ja te jajka wysiedzę , nawet gdyby to miało się stać w lecie, a co.

    OdpowiedzUsuń
  9. coś w tym jest że z upływem lat czas jakby przyspieszał...oby tylko zdrowie było...i tego Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  10. No wreszcie wyczekiwana wiosna. Ja to troszkę na szczęście poużywam, choć majówka podobno ma nie wyjść idealnie według prognoz

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mi się wydaje, że im starsza jestem, tym szybciej czas leci. Pewnie tak nie jest, ale takie mam poczucie. Nie mam pojęcia, kiedy przeleciało już tyle miesięcy nowego roku. Życzę, by maj był cudownym miesiącem dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekna jest Twoja wiosna.)

    OdpowiedzUsuń
  13. agent
    Nie mam pojęcia, kiedy przeleciało już tyle miesięcy nowego roku. Życzę, by maj był cudownym miesiącem dla Ciebie. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mowisz jak moja mama- im jestem starsza tym mam wiecej pracy, albo mniej czasu :) a ja uwazam ze wszystkiego jest tyle samo i pracy i czasu, tylko My wolniej wszystko robimy. Z czasem potrzebujemy wiecej czasu na wykonanie danej pracy jak np sprzatanie, wiem to po sobie. Nawet 10 lat temu wszystko szybciej mio szlo niz dzisiaj. Pozdrawiam slonecznie i serdecznie i nie znikaj na tak dlugo :) Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  15. terimakasih
    https://www.portharcourtworldbookcapital.org/2019/06/26/obat-kuat-yang-tokcer-untuk-pria-lansia/

    OdpowiedzUsuń
  16. terimakasih
    https://www.portharcourtworldbookcapital.org/2019/06/28/obat-herbal-penyubur-sperma/

    OdpowiedzUsuń
  17. Inwestycja w dobrą ławkę ogrodową to sposób na stworzenie przytulnego kącika w ogrodzie. Na https://ogrodolandia.pl/lawki-ogrodowe znalazłem szeroki wybór ławek, które są idealne do odpoczynku i dekoracji ogrodu.

    OdpowiedzUsuń