środa, 12 stycznia 2011

Anioł i róża



Zapomniałam, zupełnie zapomniałam , powiesiłam na choince , zapomniałam jej sfotografować i tu umieścić, czynię więc to teraz. Aniołek udekorowany pisakiem brokatowym , chciałam by wyglądał jak na starych pocztówkach, a dookoła aniołka róże z serwetki którą pokochałam od pierwszego ujrzenia, miłością wielką. Dla tej serwetki mam już przeznaczenie, ale za ten projekt muszę się zabrać z głową bo to będzie mój osobisty kuferek ,trzeba będzie  dobrze przemyśleć sprawę.





 
Fragment piosenki "Anioł i róża" , słowa napisane przez J.Szczepkowskiego
 

25 komentarzy:

  1. Dla mnie to najpiękniejsze połączenie anioł i róża! ;)Ale chyba o tym wiesz ;)
    Bombka jest po prostu cudna! Chciałabym tylko takie bombki na choince. Wtedy byłaby taka prawdziwie anielska...
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prekrasan je novi izgled bloga i rad, bravo!
    Lijep pozdrav.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki, które nam pokazujesz zasługują na złoty medal. Jestem pod ciągłym ich urokiem i bardzo lubie wracać do postów z nimi.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. cudo! zazdroszczę tych bombek i pięknych pomysłow!

    OdpowiedzUsuń
  5. BOSKA :D :D :D (a raczej anielska ;)

    serwetka rzeczywiście śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bombka!
    Aniołki darzę uczuciem wielkim, więc czekam na kolejne:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołek w otoczeniu róż....to takie romantyczne, prześliczna praca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bombka przepieknej urody:) a róże ach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiekna! To połączenie anioła w różowej sukieneczce z różowymi różami - coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  10. To jedna z najpiękniejszych bombek, jakie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bombeczka przecudnej urody !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna subtelna bombka w wiktorianskim klimacie! Nie bylabym w stanie schowac jej na caly rok do pudeleczka:-) Zostawilabym "do popatrzenia:-))
    Pozdrawiam Cie Jasminku cieplutko z zamglonego i szarego - o zgrozo - Regensburga:-)
    P.S. Zapomnialabym: Dzieki za konstruktywne uwagi co do skrzyneczki- ona rzeczywiscie dziwnie wyglada....na zdjeciach na szczescie, bo w realu dol jest o ton jasniejszy od "wierzchu" - ten z kolei wyglada na fotkach duzo ciemniej.....Hmmmm.....musze nauczyc sie wreszcie robic dobre fotki:-((((((

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa eksplozja wdzięku i subtelności!!!
    Cacuszko:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. bombka jest prześliczna! róże i anioł - połączenie idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie podoba się ta w róże i kojarzy mi się z moją miłością do róż. Właśnie dzisiaj dostałam bukiet białych (ulubionych) od męża. Cieszę się, bo zupełnie bez okazji.
    Chyba w ferie wezmę się wreszcie za te wyklejanki, (mam nadzieję, że mnie wesprzesz teoretycznie) bo i papier kupiony i inne rzeczy tylko czasu nie mogę kupić a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne kolory różu - i jak tu go nie kochać. W kolorach piękne jest to, że każdy z nich ma mnóstwo odcieni i obok tych "obciachowych" są tak subtelne, jak te na Twojej bombce. Bombki Twoje jak zawsze grzeszą niewysłowioną urodą. I aż przykro, że trzeba będzie czekać aż rok na kolejne. Ale pocieszam się, że niedługo obaczę Twoje jajca (brzmi komicznie ten skrót myślowy) - wiadomo, co autor miał na myśli :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaśmin,to jedna z najpiękniejszych bombek,jakie widziałam.Mam kilka takich "bombkowych faworytów"-w tym dwa Twoje.Serdecznie Cię pozdrawiam i biję pokłany do ziemi,Maja

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten słodki aniołek przepięknie komponuje się z tymi różami. Bombka wyszła zjawiskowa...można byłoby podziwiać ja przez cały rok !

    OdpowiedzUsuń
  19. Delikatne ,piękne. Po prostu CUDEŃKA !!!

    OdpowiedzUsuń