piątek, 16 września 2016

Kuferek ślubny i transfer na dużej powierzchni


Strasznie długo mnie tu nie było, czas płynie szybko jak człowiek ma dużo na głowie. W moim życiu obecnie dzieje się, oj dzieje, do tego stopnia , że zupełnie zapomniałam o blogu. Może dojdzie do przewrotu w mojej skromnej egzystencji, ale to się zobaczy. Chciałam się tylko przypomnieć i zapewnić , że jeszcze zipię.
Dzisiaj pokazuję wam kuferek przygotowany na ślub .  Kuferek biały, z wypukłą koronką wykonaną szablonem Martha Stewart, motyw różany, już go kiedyś wykorzystałam na innym pudełku. Mam nadzieję , że kuferek  spodobał się  młodej damie.
Żeby was troszkę udobruchać  wkleiłam króciutki kursik o tym jak posłużyć się transferem na dużych powierzchniach, takie pytanie kiedyś padło w komentarzach, odpowiedź zamieściłam poniżej.

Do wykonania kuferka użyłam;

Image Transfer Medium Americana Decor -transfer Acrylic Plaster
 Relief paste Cadence - pasta strukturalna 
Lakier akrylowy Śnieżki Vidaron -lakier do wyrównania powierzchni, nazywam go roboczym 
Ultra-Matte Varnish Americana Decor -lakier do wykończenia na matowo 


Transfer na dużych powierzchniach.

Do transferu używam preparatu Image Transfer Medium Americana Decor -transfer Acrylic Plaster , wypróbowany, świetny, kiedyś testowałam inne transfery , ale mnie nie zadowoliły, zwłaszcza gdy chciałam przenieść obrazek wielkości kartki A4. Ten transfer jest akurat.

Jak to zrobić? oto mój przepis.


Wybrany motyw trzeba wydrukować na drukarce laserowej , albo zwykłej, ale wtedy musimy zrobić ksero kolorowe i dopiero taki motyw gotowy jest do przeniesienia.
Nakładamy pędzelkiem transfer na motyw.


Transfer kładę też na powierzchnię pudełka.


Papier przykładamy prawą stroną do powierzchni. 


Aby dobrze docisnąć motyw do powierzchni pudełka wykorzystuję do tego celu to co mam pod ręką w kuchni, bo tam mam swoja pracownię, czyli kładę folię spożywczą, następnie wałkiem dociskam w każdą stronę aby wycisnąć nadmiar transferu i aby nie pozostawić pęcherzyków powietrza. Pozostawiam do wyschnięcia na jakieś dwie godziny albo na noc.


Następnie przygotowuję miseczkę z wodą i gąbeczkę, namaczam powierzchnię wodą .


Delikatnie ścieram papier gąbką lub palcami do momentu ukazania się obrazka . Pozostawiam do wyschnięcia. 


A tak wygląda powierzchnia po wyschnięciu, nadal matowa? to znaczy , że czynność musimy powtórzyć mozolnie, aż uzyskamy idealne kolory na obrazku, a na powierzchni pozostanie sam obrazek utrwalony przez transfer.


Na tym obrazku widać jak pojawia się czysty obrazek. Mam nadzieję , że wyjaśniłam dokładnie o co chodzi. Wystarczy teraz dobrze wylakierować ( rozumiem przez to położenie tylu warstw lakieru aby uzyskać piękną gładka powierzchnię) i gotowe. 

Życzę miłego wieczoru i do zobaczenia.

16 komentarzy:

  1. Ciesze sie ze jestes ,duzo pracy i serca wlozylas ,ale efek koncowy wspanialy podziwiam. Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko wygląda rewelacyjnie !!! Nie robiłam nigdy transferu i dla mnie ten kursik niestety nie jest wystarczający. Muszę się chyba doszkolić w tej materii. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełko! A jak pisałaś o zmianach w życiu, to tyle w tym dobrej energii było, że życzę Ci aby te marzenia Ci się spełniły!

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, transfer dla mnie to czarna magia :) ale kuferek jest przepiękny, delikatny, romantyczny, po prostu cudo.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kuferek z delikatnym motywem kwiatowym :)))
    Pozdrawiam życzę spełnienia marzeń:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowny kuferek!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny delikatny kuferek,ja robiłam tak samo transfer za pomocą rolowania, tylko kleiłam na wikol

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pudełko, pannie młodej na pewno bardzo się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny kuferek,perfekcyjnie wykonany - Młodej Parze bardzo się spodobał.Dziękujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kurs przygotowałaś:) Pudełko wyszło bardzo pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć,
    Jestem dr Ben Peterson, prywatne pożyczki pożyczkodawcy, który daje pożyczki szans czas życia. Czy jesteś w jakiejkolwiek trudnej sytuacji finansowej? Potrzebuje pożyczki na konsolidacji zadłużenia, w tempie 2% kredytu budowlanego, nieruchomości, refinansowanie, osobiste, celach biznesowych lub nadzwyczajnej jakości? Czy jesteś biznesmenem lub kobiety, które myślą o rozszerzanie swego kredytowania oferowania działalności wszystkich typów. Jeśli jesteś zainteresowany skontaktuj się z nami za pośrednictwem (24hoursloanservices@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń