piątek, 3 lipca 2020

Owalna szafka na jajka


Tak jak obiecałam, pokazuję owalną szafkę, która służy za mieszkanie dla moich jajeczek.

Czasami w niedzielę odwiedzam znany tu we Wrocławiu "Młyn", lubię sobie pospacerować po nim i pobuszować w starociach, jeszcze się nie zdarzyło tak , abym coś z niego nie przytargała. Zazwyczaj to jakiś rupieć, który zamieniam na coś pożytecznego. 

Takim to sposobem znalazłam taką owalną szafeczkę, spodobał mi się jej kształt, na dodatek oszklone drzwiczki były nie uszkodzone, a szkło w nich było wypukłe jak w zegarkach. 
Wynegocjowałam cenę zastraszającą, bo aż 20 zł.
Sama nie wiedziałam do czego służy, miała wąskie  półeczki z okrągłymi dziurami. Długo się zastanawiałam co tam umieścić, aż wpadłam na genialny pomysł, przecież jajka się na pewno zmieszczą na wąskich półkach.
Szafkę wyczyściliśmy , Misiek dorobił całe półeczki, a ja jajeczka. I teraz mam taki ozdobnik na ścianę w kuchni.
 Mnie się podoba , a wam?

Ps.Nie potrafiłam zrobić ładnych zdjęć , niestety wszystko odbijało się na szybie , a i ciemne ściany nie ułatwiały zadania.

Wieszak w ptaszki też znalazłam na Młynie, był potwornie zabrudzony, ale ja widziałam potencjał, po wyczyszczeniu prezentuje się doskonale.Foremka na babkę to ostatnie znalezisko, tym razem na targu w Trzebnicy, pojechałam po kwiaty , a znalazłam foremkę za 10 zł.
Tak wyglądała szafka po zakupie.

Pozdrawiam cieplutko 
Jasmin 

11 komentarzy:

  1. Ekstra!!! Jak zwykle pomysł genialny i wyszła szafeczka jedyna w swoim rodzaju. Zazdroszczę możliwości buszowania w starociach :) Pa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomita szafka.:) Prześlicznie u Ciebie.:) Ja też zazdroszczę targu staroci. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepieknie, bardzo pomyslowe wykorzystanie szafeczki, a przy tym pieknie wyeksponowane Twoje prace :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna szafeczka. Całość pokazana na zdjęciu bardzo urokliwa. Cudny kredens. Wnętrze pełne uroku i z duszą. Gratuluję umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie prezentuje się szafka w jakże urokliwym pomieszczeniu. Jaka szkoda, że u nas nie ma w pobliżu takich skarbów. Ale ja i tak nie potrafiłabym ich odnowić. Podziwiam je u innych. Gratuluję talentu i kreatywności:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona! Cudownie wygląda ta szafka, ale jajka jeszcze ładniej :) Ja lubię takie starocie, bo mają duszę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inspirujący pomysł! Kształt i forma szafeczki jest niezwykła! Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa szafka,pieknie ja wykonczylas gratuluje i podziwiam talent,jajka wygladaja w niej wspaniale,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak wisienka na torcie ! Fantastyczna ta szafeczka z jajeczkami :D

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurczaczek! Pierwszy raz taką na oczy widzę. Cudo!

    OdpowiedzUsuń