wtorek, 1 grudnia 2020

Woreczek małego podróżnika

Witam serdecznie.

Dzisiaj coś miłego dla oka, woreczek z jeżykiem.

W wakacje wyszywałam małe hafciki, taka odskocznia od codzienności,teraz je powoli zagospodarowuję.Był Skarabeusz, były woreczki lawendowe, a teraz uszyłam woreczek dla mojej wnuczki.

 Często podróżuje z rodzicami, wożąc ze sobą przeróżne drobiazgi, poza tym w przedszkolu ma szafkę z wizerunkiem jeża, pomyślałam więc , że ten hafcik będzie akurat dla niej. Uszyłam kolorowy woreczek dla małej podróżniczki z wizerunkiem jeżyka, który wybrał się w podróż dookoła świata.







 Pozdrawiam cieplutko i do "usłyszenia"



7 komentarzy:

  1. Milutki hafcik, jezyk slodziak.Pozdrawiam Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  2. Bossski słodziak. Ile haftowanych szczególików! Misterna robótka, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki rozkoszny jest ten jeżyk :-) A cały woreczek jest niezwykłym prezentem, uroczym w każdym calu:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super haft. Jeżyk ciekawy świata, biedulek nie wie w którą stronę wyruszyć.

    OdpowiedzUsuń