wtorek, 4 czerwca 2024

Wołanie - człowiek za burtą

 

Och! Zawieruszyłam się na długo, zgubiłam ścieżkę do bloga, jak ją odnalazłam to nie wiedziałam  jak zacząć nią podążać , czy od początku , czy od końca, czy opisać przygody które mnie spotkały gdy ją szukałam? Nie ważne , nie będę się cofać. Zacznę od chwili obecnej . Jestem szczęśliwą emerytką na pełny etat, zrezygnowałam z dorabiania, miałam dość. Chcę nauczyć się odpoczywać, bo jak dotychczas nie bardzo mi to wychodziło.

W ramach relaksu i rehabilitacji oka posłużyłam się nieskomplikowanym wzorem , nie ma tu przejść kolorów, żadnych niuansów. Taka nie moja bajka, ale jeśli chodzi o tematykę, to jak najbardziej, bajka z damą to tygryski lubią najbardziej, a dama wg rysunku Harrisona Fichera to jest kwintesencja tematu dam .

Tytuł haftu brzmi " Come On In " , ja jednak wolę nazwać go "Wołanie", może być wołaniem o pomoc, a może zachęta do wspólnej kąpieli, interpretacja dowolna.

Oprawiłam moją damę retro w owalną ramkę, oczywiście też retro, wyszperaną na starociach , która jest z lat dwudziestych-trzydziestych XX wieku. Pewnikiem za tą ramkę mogłabym  dostać niezłą kasę, ale nie będę się jej tak łatwo pozbywać, jest piękna .





 

Obrazek dekoruje moją łazienkę. Na tle granatowej ściany prezentuje się ciekawie, jak na niego patrzę mam wrażenie, że siedzę w kajucie statku, a przez bulaj widzę kobietę za burtą wołającą o pomoc.

 

Harrison Ficher i moja dama w rysunku

 
Moda plażowa -  Harrison Ficher (1877r-1934r)
 


Pozdrawiam cieplutko 
Jasmin

9 komentarzy:

  1. Śliczna ramka, świetny hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że jesteś, a hafcik śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba. Stylowo, pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze ,że jesteś i możesz robić to co lubisz.Haft cudny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle świetny hafcik znalazłaś. Do łazienki będzie super pasował. Też jestem zdania, że każda praca powinna znaleźć godną oprawę. Ta ramka doda wiele uroku tej damci. Pozdrawiam, buziaki, pa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapomniałam dodać, że fajny banerek znalazłaś

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam milo widziec znowu piekny hafcik oprawa pieknie dobrana.......Pozdrawiam Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  8. Już niedługo początek Twojego opisu będę mogłam żywcem przenieść na swoją stronę. Jeszcze trochę, bo dla mnie praca, to przyjemność.
    Wg figlarka nie woła o pomoc, tylko zaprasza do kąpieli .
    Cokolwiek by tam nie mówiła, to sprawiła, że haft jest piękny I niezwykły.

    OdpowiedzUsuń