niedziela, 1 czerwca 2014

Dama fiołkowa Wichera


 W dzisiejszym poście powinno być coś o dzieciach , ale jestem troszkę opóźniona więc będzie o niespodziance jaką mi sprawiła moja siostra Gosia. Miałam niedawno imieniny i przyszły do mnie życzenia od niej, a w środku karteczka. Ale jaka karteczka!!! Gosiu nawet nie wiesz jak mnie uszczęśliwiłaś, dawno się tak nie ucieszyłam z prezentu, ślicznie ci dziękuję , ty wiesz co ja lubię najbardziej.


 Kartka z ilustracją damy z serii którą uwielbiam, z której to damy umieszczam w nagłówku bloga, bo damy tygrysek lubi najbardziej. 



Ilustracja podpisana przez R.R.V.Wichera, na odwrocie tekst napisany po francusku , mniam. Ściągałam te ilustracje z sieci  od dawna, bo są vintage do bólu, mają w sobie wszystko co lubię, ale jakoś nigdy nie miałam czasu zgłębić tajemnicy ich pochodzenia, aż do otrzymania kartki od siostry. Poniekąd zmusiła mnie ona do pogrzebania w internecie ( za każdym razem cieszę się że takie urządzenie ktoś wymyślił) .O poszukiwaniach napiszę innym razem.


 Kartkę umieściłam w ramce , która czekała od dawna na wykorzystanie. 

Dama fiołkowa autorstwa R.R.V.Wichera

Zabawiłam się programem i przekształciłam dwie fotografie na stary styl, zabawa ta spodobała mi się niesamowicie, fotografie też. Szkoda, że ciągle nie mam czasu na takie zabawy , ale może kiedyś? 

Delikatność w czerni i bieli z dodatkiem plamki koloru.
Ocieplenie obrazu

11 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka :) Też lubię takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać bardzo trafiony prezent, nie ma to jak siostra, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO ! Pięknie oprawiłaś karteczkę :) Jak tylko ją zobaczyłam, to musiałam kupić - z myślą o tobie oczywiście. Akurat wtedy miałaś te damę w swoim nagłówku. Cieszę się, że moja niespodzianka udała się. Całusy !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam identyczna filizanke ze spodeczkami ! Tylko , ze uszko klejem przykleilam , bo sie zbilo....

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka! Tym bardziej cenna, że od Siostry!

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostra zawsze wie co nam w duszy gra. Kartka jest piękna. Też lubię takie. A filiżanka niczym moja lecz moja jest czerwona.Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego z Okazji Imienin .Prezent od siostry cudny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna. Ja bede czekac na efekty poszukiwan, ciekawa jestem co znalazlas:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie kartki są najpiękniejsze . Szkoda tylko ,że są już rzadkością .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny pomysł, uwielbiam takie są bardzo inspirujące.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń