piątek, 13 października 2017

Błękitny kredens


Mój obecny dom to wypadkowa tego co zastałam , a co nie mogę zmienić i tego co zmieniłam idąc za impulsem , pośpiechem . Zostawiłam wszystko za sobą , sprzedałam i wprowadziłam się do domu, gdzie nie miałam nawet łóżka do spania, był więc pośpiech.Dopiero teraz mogę zacząć spajać , składać jak klocki Lego. Nie jest to łatwe, no dobra nie będę już marudzić.
Jak widać oszalałam na temat niebieskiego , od grafitu do wyblakłego błękitu.W końcu kobieta zmienną jest. Niezmiennie tylko  kocham kolory i nie lubię białych ścian... i kropka.



Zawsze chciałam mieć stary kredens, ale mała powierzchnia byłego mieszkania nie dawała takiej możliwości. Teraz mogę poszaleć, marzenia się spełniają i mam kredens starusieńki, na dodatek niebieski.
Misiek namęczył się przy jego odnowie. Staruszek, jak każdy w jego wieku był naruszony zębem czasu, miał wiele ubytków i już korniki go podjadały, przyznam się , że ja miałam wątpliwości czy Spa garażowe potrafi go choć trochę odmłodzić. 
"Skalpel" Miśka zdziałał cuda , mnie pozostało nałożyć makijaż w postaci niebieskiej farby akrylowej i kredens stanął między jadalnią a kuchnią. Wprawdzie oczy w postaci szkiełek witrynki mają zaćmę i zastanawiam się  nad zmianą szkieł albo innym rozwiązaniem, na razie jednak kredens pozostaje w tej postaci do następnej mojej weny.

Dzbanuszek w kropki z Bolesławca
Zestaw porcelanowych pojemników kupionych na targu staroci w Świdnicy
Obrusy w kredensie

Uratowany stołeczek pomalowałam farbą kredową


Tak wyglądał kredens  przed pomalowaniem.



Inspiracje
 

18 komentarzy:

  1. Jesteśmy w bardzo podobnej sytuacji, my również zaczynamy wszystko od nowa w nowym miejscu, ale z całym dobytkiem.
    Reaktywacja kredensu udała się bardzo, a szybki z mgłą mają swój
    urok. Powodzenia w dalszym zamieszkiwaniu.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Metamorfoza kredensu bardzo udana. W niebieskim mu "do twarzy" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli te szybki są oryginalne, stareńkie jak ich gospodarz, to zostaw je koniecznie! Niech opowiadają zapamiętane historie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna odnowa uklon dla Miska i Ciebie za wspanialy efekt Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno uwierzyć, że z nie pierwszej urody kredensu można wyczarować taki piękny mebel:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest absolutnie piękny! :) ileż znaczy kolor. Uwielbiam taki niebieski! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny! bardzo podobają mi się mebelki w tym stylu

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna przemiana kredensu i wspaniały efekt! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. W czepku urodzona, taki kredens miała moja babcia. Szybki rewelacyjne. Cudnie go pomalowałaś moje barwy, dobrze jednak, że postawiłaś renklody, coś dla przełamania zimnej barwy, ostatnio z tym walczę co pokazuję na blogu w mojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie odnowiony, szybki tworzą tajemnicę: ostatnio modne takie :niektórzy specjalnie preparatami wywołują ten efekt...ja bym zostawiła( ale to moje zdanie) .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. in the bonnet was born, such a cupboard had my grandmother. fast sensational. You've done a great job painting my colors, but it's good that you've put on a new look, something to break the cold, lately I'm fighting what I'm showing on the blog in my kitchen.

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wam bardzo za przychylne komentarze i uwagi, macie rację szybki zostają takie jakie obecnie są.Jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ go cudnie odnowiłaś! Piękny w swojej prostocie! Cudny ten kolor. Bardzo korzystnie wygląda i nie wymaga żadnych innych ozdób. Aż chce się patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kredens cudny,ale biblioteczka ...marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ale piękny kredens :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń