niedziela, 17 października 2021

"Norka" - remont sypialni dobiegł końca

 

Sprowadzając się do nowego domu, sypialnię zagospodarowaliśmy bardzo szybko, bo gdzieś spać trzeba było.Kupiliśmy łóżko z internetu, oczywiście sułtańskie, do niego szafki nocne, potem szafy i komodę w Ikei, potem dostałam w prezencie od Miśka sekretarzyk,kupiliśmy na targu staroci obrazy święte, taki eklektyczny pokój.

Zgrzytało mi, aż w końcu zabraliśmy się do uporządkowania.Całość spiął kolor ścian, głębokość szarości, rozświetlony  białością szaf i wykładziny. Zrobiła się taka  przytulna "Norka". 

Może nie wszystkim odpowiada takie rozwiązanie , ale ja zawsze byłam odważna co do kolorów i eksperymentów w domu, a może zamiłowanie do ciemnych kolorów wypływa z przekory i  chęci przełamania panującej wszędzie na blogach nudnej bieli i jednakowych  wnętrz.Ale to moje indywidualne widzimisię, bez urazy, z myślą "co kto lubi, wolność Tomku w swoim domku"




 

Rolety rzymskie zamówiłam w Dekorii w Świdnicy  i tam też kupiłam materiał obicia na krzesło , lubię tam wpadać przy okazji odwiedzin rodziny.





 

Ściana nad łóżkiem inspirowana dawnymi kilimami na których wisiały Święte obrazy.Taki niby kilim zrobiłam malując tło po tapecie ,a wzór byle jak starym wałkiem zdobytym na targu staroci.


 

Uwielbiam ten mój sekretarzyk, może być biurkiem , a może być toaletką, dlatego powiesiłam nad nim lustro.






 

Stary wieszak na ubrania, myślę że go też przemaluję, a co.



 

Żyrandol znalazłam w garażu , byli właściciele zostawili go, a mnie się spodobały elementy kryształu, sprawdza się w sypialni.

I to by było na tyle, pewnie dodam jeszcze poduszki i inne mniejsze elementy, ale to zadanie na zimowe wieczory.

Pozdrawiam cieplutko Jasmin

 

12 komentarzy:

  1. Piękna, spokojna sypialnia, w której odpoczniecie po trudach dnia. Zachwycił mnie motyw obrazów na wymalowanym kawałku ściany, obecność sekretarzyka i wieszaka na ubrania to bardzo praktyczny pomysł. Każdy ma się świetnie czuć w swojej sypialni i tego Wam życzę.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie wyszło! Jak zwykle wszystko przemyślane, do każdego szczegółu. Zazdroszczę kilku elementów, w tym najbardziej sekretarzyka/toaletki. Całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna sypialnia i bardzo ważne miejsce w naszym życiu tam odpoczywamy po ciężkim dniu. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie o to chodzi.WOLNOŚĆ Tomku w swoim domku.Gdyby wszyscy mieli jednakowe mieszkania , bez względu na to jaki byłby to styl, to dopiero byłaby nuda.Brawo za odwagę co do wyboru kolorów. Ja co prawda wierna jestem bieli, ale bardzo lubię ją ożywiać kolorowymi akcentami, dla których biel to świetna baza.Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z gustem i ze smakiem samych kolorowych snow zycze.Pozdrawiam seredcznie Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna Norka. A sekretarzyk CUDO. Też taki chcę. Wolę jasne kolory na ścianach ale w tym przypadku pokój jest rozjaśniony przez białe meble.
    pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ pięknie i klimatycznie! Cudowne wnętrze!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ładnie i przestronnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie po prostu już remont sypialni dobija. Chciałabym wreszcie móc wybrać jakiś konkretny styl dla tego wnętrza ale jeszcze muszę poczekać. Prawdopodobnie skorzystam z pomocy architekta i wybiorę jedną z takich aranżacji https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/sypialnia . Według mnie są naprawdę warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle ślicznie zawsze zaglądam z wielką ciekawością .

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje końca remontu dobry projekt pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń