sobota, 28 stycznia 2023

Zapiśnik kulinarny

 

Ostatni mój hafcik dedykowany jest mojemu synowi, który uwielbia kucharzyć, zbierać przepisy z różnych stron świata , ale też przepisy nasze rodzime. Lubi podróżować i po kraju, i po Europie, przywozi zawsze specjały kuchni danego kraju , bądź regionu. Podróże tak planuje, by móc odwiedzać np. winnice albo restauracje słynne z dań regionalnych, oczywiście w miarę  możliwości jego kieszeni.

 Zbliżały się jego imieniny i tak sobie pomyślałam, że zrobię mu taki zapiśnik-przepiśnik do zapisywania jego pomysłów i zbierania starych przepisów.Wybrałam do tego zabawny hafcik  z kucharzem w roli głównej, który z zamiłowaniem pitrasi coś w wielkim garze, może to jakaś tajemna receptura?

Użyłam do stworzenia zapiśnika:

Aidy, nici DMC, gotowego albumu z szarego papieru,tasiemki , dwóch korali, filcu na zakładkę, przydasi kuchennych typu zawieszki i kalkomanii, a także gotowych literek do naklejania , materiał w kratkę na spód zapiśnika ,wszystko ze starych zapasów.

Dobrze się przy tym bawiłam, lubię robić takie drobiazgi, które są dedykowane dla konkretnej osoby, po za tym znudziły mi się obrazy, nie mam już gdzie ich wieszać, a wyszywania nie potrafię porzucić.









 Dziękuję za komentarze pod poprzednimi postami , pozdrawiam cieplutko 

JASMIN

15 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent przygotowałaś dla Syna. Życzę Mu spełnienia marzeń oraz wszelkiego dobra. Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry pomysl , piekna praca... Pozdrawiam Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! To jest super prezent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej !!! Cudeńko !!!! Dobrze, że syn i Jego pasja stały się dla Ciebie inspiracją. Właśnie uświadomiłam sobie ile rzeczy robimy z myślą o dzieciach lub bliskich. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Ty słyszysz mój jęk? Bo trwa od chwili gdy zobaczyłam Twój haft cały czas jest na mojej liście marzeń, podziwiam Twój...

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, jesteś mistrzynią w znajdowaniu nietuzinkowych wzorów. Haft cudny, zabwny i wlaściwy dla Maćka. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie radosny taki przepiśnik :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za tak przychylne komentarze, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałym haftem ozdobiłaś przepiśnik. Pięknie to wygląda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowity jest ten haft, bardzo mi się podoba, a przepiśnik to i skarbnica wiedzy kulinarnej jak i wspaniała pamiątka rodzinna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft nosi tytuł "Zupa pomidorowa" :-))
    Wspaniały pomysł cudnie zrealizowany :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny haft, uwielbiam takie bajkowe skrzaty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny haft!!! Motyw jest superowy!! Świetny zapiśnik!!!!

    OdpowiedzUsuń