Zapach Jaśminu to świat widziany moimi oczami, pełen kolorowej bajki, pachnący jaśminem i ulotnością . To moje pasje, inspiracje, echa minionych epok, zachwyty nad pięknem natury, mistyką gór. Wchodzę więc do świata wyobraźni przez kolory farb , przez haft, liczę krzyżyki i niecierpliwie czekam na to co wyłoni się na płótnie , maluję igłą i nitkami, pędzlem i farbami świat pełen kolorów, kwiatów , dam i koronek.
Zapraszam

niedziela, 4 kwietnia 2010

Akcenty Wielkanocne


Ślicznie dziękuję za wszystkie życzenia, mam wyrzuty że nie mogłam złożyć życzeń  osobiście na waszych blogach, ale tak to jest w życiu że aby ktoś świętować mógł inny pracować musi. Nareszcie i ja jestem wolna     i mogę odpocząć po wielkim maratonie, jak nie byłam w pracy to próbowałam ogarnąć wielkanocne przygotowania.
Teraz czas na odpoczynek, rodzina nakarmiona, a może i przekarmiona , spacerek poobiedni odbyłam , najbardziej jednak cieszę się ze wspólnych chwil spędzonych z dziećmi , tak rzadko mamy okazję spędzić czas razem we czwórkę, całą rodzinką. Choć przez chwilę mam ich tylko dla siebie.

2 komentarze:

  1. o i znowu ciekawy blog znalazlam.
    Zapraszam tez na odwiedzinki do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam cię Jolu w moich progach.

    OdpowiedzUsuń