niedziela, 25 kwietnia 2010

W poszukiwaniu elfa magnoli


Magnolie kwitnące, kilkadziesiąt drzew magnolii, mieniące się różnymi kolorami, od białej, koloru kości słoniowej , różowej do fioletu, skąpałam się w ich opadających płatkach dziś w arboretum. Szukałam naiwnie elfa magnolii , ale schowała się a może nie dostrzegłam jak jej sukienka z płatków magnolii wtopiła się w inne kwiaty, pewnie się ze mnie śmiała. Nic to ,wyszyję ją sobie na płótnie wkrótce.
A może to ja stałam się  wróżką ?.........


9 komentarzy:

  1. Magnolia zawsze wzbudza mój zachwyt.
    Od dwóch lat czekam, aż będę ją mogła wreszcie zasadzić u siebie w ogrodzie...niestety tak przyziemne prace, jak budowa kanalizacji, skutecznie mi utrudnia to zadanie.
    W sumie to porównanie magnolia-kanalizacja, to tak nie do końca mi sie podoba ;), ale co zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne sa magnolie.
    U mojej tesciowej w ogrodzie jest ich kilkanaście kolorów od białych po ciemno purpurowe.
    Ale mnie najbardziej podobaja sie te klasyczne , delikatne różowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Magnolia cudnie kwitnace drzewo.
    Czekam na krzyzykowa magnolie w Twoim wydaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z powodzeniem możesz być wróżką.Przyznam,że na zdjęciu wyszłaś bardzo magicznie:)
    Miłego tygodnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam magnolie, kwiaty sa sliczne.
    Zastanawiam sie czy w mojej sypialni ma zakwitnac wisnia czy magnolia? Oczywiscie na scianie.Nie moge podjac decyzji.

    OdpowiedzUsuń
  6. wróżką magnoliową jesteś niewątpliwie. Tak samo czarowna, tajemnicza, zachwycająca, delikatna i zwiewna!
    Kocham magnolie miłością niepoprawną.Są tak niemożliwie piękne. U mnie niestety już dawno przekwitły. Zostało jedynie wspomnienie i ogromne bezkwietne drzewa magnoliowe...

    OdpowiedzUsuń
  7. Magnolię też uwielbiam , dzisiaj jak jechałam przez miasto rozmyślałam że muszę zabrać aparat i uwiecznić tę piękność...tak szybko przekwita!!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja jeszcze czekam na zakwitnięcie mojej magnolii. Ma dopiero dwa lata. W ubiegłym roku doczekałam się dwóch przepięknych kremowo-żółtych kwiatów...

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobnie cudne i liczne magnolie widzieliśmy wczoraj w Cieszynie, dokąd wybraliśmy się na wycieczkę w I wolnym dniu długiego weekendu. Tak krótko kwitną, syciłam więc oczy do woli. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń