niedziela, 27 stycznia 2013

Koronkowy pojemnik i lodowe koronki


         Grypa rozłożyła mnie na łopatki, cały tydzień walczyłam z osłabieniem. Na szczęście miałam kilka dni wolnego i mogłam poleżeć w łóżeczku. Wprawdzie wolne dni miały być wypełnione robótkami, zaplanowałam sobie ich sporo ale niestety jak to bywa, plany rozpłynęły się w próżni. 
          Nie mniej jednak udało mi się udekorować przybornik do łazienki, chociaż tyle. To stary pojemnik który służył mi od dawna, trochę jednak się sfatygował i potrzebowałam go odświeżyć. Co tam na nim nie miało się znajdować, szukałam coś do decu a w końcu, a właściwie dzięki grypie zmodyfikowałam i uprościłam. Otrzymał on barwę budyniu waniliowego i białą koronkę namalowaną przez szablon, to ukłon w stronę mojej obsesji koronkowej. Jednocześnie stał się on bardzo delikatny i nie skupia na sobie uwagi . Służy do przechowywania szczotek, grzebyków i innych akcesoriów, stojąc spokojnie na pralce.


Bardzo lubię pracę z szablonem, zwłaszcza z takim który imituje koronki . 

Lodowe Koronki

 Fotografie wykonane przez Miśka na dzisiejszym spacerze, zima przepiękna a ja tylko przez szybkę ją podpatruję. Misiek zamknął w kadrze to co mi się najbardziej podoba; lodowe koronki namalowane przez Panią Zimę, przyniósł mi je do domu w obrazie.

20 komentarzy:

  1. Pojemnik fajny, faktycznie delikatny...
    A koronki zimowe przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojemnik śliczny ,koronki takie delikatne,ale mnie zachwyciły zdjęcia Miśka:)))super to ujął:)ja próbowałam niedawno zrobić takie zdjęcia,ale nie bardzo mi się udało wydobyć z nich lód,więc szacun za kunszt:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zycze zdrowia , bo to najwazniejsze ,kiedy ono wróci to i robótki postępują , mnie brakuje takiego pojemniczka w łazience , musze cos pomyslec w tym kierunku, a zdjęcia lodowych koronek rzeczywiście piekne , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia i pojemniczek są piękne.
    Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny pojemnik, również wielbiam koronki i staram się do każdej pracy jakąś przemycić:-)
    A zdjęcia piękne!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pojemnik bardzo delikatnie ozdobiony,ładnie! Koronki lodowe piękne. Zdrowiej szybko ,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. natura maluje piekne obrazy a ty je pieknie odtwarasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja praca jak zwykle piekna , dla Macka gratulacje za magiczna zime
    pozdrawiam Ula z Gor Blekitnych

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia z espaceru ,
    pojamnie bardzo delikatny ..

    OdpowiedzUsuń
  10. i pojemnik dostał drugie życie... :) a lodowe koronki- piekne..

    OdpowiedzUsuń
  11. Un trabajo muy fino y unas fotos preciosas.
    Feliz semana

    OdpowiedzUsuń
  12. Natura jest piękna:) pojemniczek też:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudelko pieknie odnowilas jest takie delikatne i bardzo przyjemne dla oka.

    Zdjecia lodowych koronek (super nazwa) niezwykle.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Pojemniczek śliczny ! Zdjęcia cudne !
    Też mam chęć na przeróbki, ale jakoś zacząć trudno...
    Znów chyba wspólne geny się w nas obudziły - u mnie też koronki, nawet i te lodowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę duże koronkowe i nie tylko zmiany.
    Ja też wylegiwałam przeziębienie w ubiegłym tygodniu, to najlepsza forma w moim przypadku walki z wirusami.
    Niestety nic twórczego nie byłam w stanie wytworzyć, poza przemalowaniem mebla do celów rękodzielniczych.
    Pięknie koronki.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miskowe zdjęcia są rewelacyjne:)) zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Pojemnik piękny kształtem i zdobieniem. Zdjęcia zimy cudne. Drugie zimowe zdjęcie skojarzyłam z gałązkami bawełny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. przybornik elegancki,zdjęcia zimowe przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie pokazałaś lodowe koronki. Zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pojemniczek delikatniutki i piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń