czwartek, 31 stycznia 2013

Poduszka w błękitne kafelki


 Już tak mam, że pomysły w mojej głowie kiełkują nader szybko , zielenią się bujnie , niestety tylko co setne doczeka się realizacji częściowej a potem uschnie głęboko w szufladzie. Część odratuję wyciągając na światło dzienne , długo pielęgnuję aż dojrzeją do  zbioru , czyli ukończenia projektu. 
Tak też się miało z błękitnymi kafelkami. Projekt doczekał się realizacji . Hafty przypominały mi holenderskie kafelki, przynajmniej takie skojarzenia budziły. Pomyślałam że podusię też zrobię w kafelki, więc skomponowałam patchwork z wyhaftowanych trzech kafelków , z bawełny w niebieskie róże i bawełnianego hafciku . Moim zdaniem wyszła mi całkiem ładna kompozycja, przyjemna dla oka . Docelowo poduszka trafiła w niebieski kącik Klaudyny. 

Inspiracja

 

34 komentarze:

  1. Ślicznie Ci wyszła ta podusia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och przepiękna jest! Na prawdę cieszy oczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację - kompozycja jest przyjemna (i to bardzo :) ) dla oczu. Stworzyłaś piękny przedmiot. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda ,że poduszka jest przepiekna !, cieszy oko i pozostałe zmysły i przywodi jak napisałaś na mysl wzory holenderskie, jak też mam gdzies w tym stylu i kto wie może dzięki Tobie zrobię sobie cos w podobnych klimatach , tylko skąd brac tą cudna bawełnę !, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna materiały z odzysku można znaleźć w szmaciarniach, polecam.

      Usuń
    2. Tylko problem w tym ,że nie mam szcześcia do tych miejsc , ale to prawda co piszesz , wiele osób znajduje tam cudowności.

      Usuń
  5. Poduszka-dzięki delikatnym haftom jest piękną patchworkową kompozycją.Obejrzałam obrazki,kafelki,które były Twoją inspiracją -koty na półce są cudne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jest:)cały ten kącik,cudna narzuta w róże,pudełko dekupażowane,bardzo miłe dla oka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak na takiej podusi sie położyc???? przeciez pod głowa nie widac tak cudnego dzieła.Wyszła taka delikatna, elegancka.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna podusia jak wszystkie Twoje prace.
    Zapraszam na torcik i kawusie do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu dziękuję, poczęstowałam sie ciasteczkiem.

      Usuń
  9. Cóż powiem krótko: jestem pod wrazeniem. Bardzo stylowe .

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowna praca! Pomysł i wykonanie do pozazdroszczenia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wytworna,a jednocześnie bardzo delikatna podusia.
    Prawdziwe cudeńko i sztuka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pamiętam te piękne hafty ... i muszę przyznać, że mnie zaskoczyłaś ich pokazaniem. Bardzo mi się podoba takie ich zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Precioso, muy elegante, saludos
    Tauro

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle piekna i delikatna kompozycja , podusia kolorowych snow i marzen....Ula z Gor blekitnych

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładnie dobrane hafty i fajna aranżacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznaje sie od razu i bez bicia, ze ten pomysl to po prostu podkradne...!Moze tylko zmienie sobie kolorki i motywy bo to dla malucha, ale sam pomysl uwazam za rewelacyjny i godny "podrobki"...
    U Ciebie w tych wspanialych, holenderskich niebieskosciach i z tymi motywami az dech zapiera no i napatrzec sie czlowiek nie moze, i znowu te cholerne kompleksy ze samemu sie niewiele potrafi. Ale dobrze mi tak, bez pracy nie ma kolaczy jak mowi stare przyslowie, a wiec na co jeszcze czekam...
    Jestem zauroczona ta Twoja podusia :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja wiem co potrafisz, moim zdaniem bardzo wiele, a ściągać można do woli.

      Usuń
  17. Bardzo pięknie skomponowana podusia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam milo i przede wszystkim na powitanie zaskoczyl mnie piekny baner,,cudne zdjecia, sliczna kompozycja.Wspaniale zagospodarowalas hafty z szuflady, uszylas piekna podusie, takiej nie kupi sie w zadnym sklepie.Kolorystyka spokojna a cala praca bardzo inspirujaca.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna podusia :) Bardzo trafnie dobrałaś materiały.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna i te niebieskości:)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękne. To połączenie haftów, ta zabawa fakturą i ten klimatyczny "holenderski" sznyt - CUDO ;)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wszystkim dziękuję za komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twoja poducha jest cudowna!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Es una preciosidad,los colores ideales Enhorabuena.

    OdpowiedzUsuń
  25. Same hafty są przecudnej urody, a połączenie z innymi tkaninami na poduszce - bajeczne! Wspaniała kompozycja, precyzyjne wykonanie, dopieszczone detale... Coś przepięknego!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jaka piękna poduszeczka i ten haft. Cudo! Gratuluję i podziwiam pomysłowość i wyczucie piękna. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń