wtorek, 19 sierpnia 2014

Kołdra w brązach


 Lato ma swoje prawa, myślę że nie jedna odpuściła sobie robótki czy blogowanie, nie jestem jedyna. Jednak coś tam skleciłam po drodze. Jest to kołderka patchworkowa dla mojej siostrzenicy, cała w brązach. Zastosowałam większe kwadraty, jak dotychczas były to kwadraty o wymiarach 20x20 cm. Ta kołderka jest wykonana z kwadratów o wielkości 30x30 cm, troszkę z braku czasu, ale wydaje mi się, że całkiem dobrze się prezentuje, mnie się podobała i nowej właścicielce też. 


Miła dla oka kolorystyka. 


 Kołderka na łóżku prezentuje się tak jak poniżej. 

18 komentarzy:

  1. asiu kołdra śliczna i w moich ulubionych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kołdra, super kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  3. He paseado por su blog y me ha gustado mucho todo lo que he visto.
    Muchísimos hermosos trabajos, felicidades.
    Saludos desde Chile
    Maru

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna super wyważone kolory.
    U mnie na odwrót. Lato to jedyny moment kiedy mogę odpocząć od pracy zawodowej (która na szczęście jest na swój sposób również twórcza) i robić to, na co naprawdę mam ochotę.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne kolory super wykonanie ....Ula z Gor Blekitnych

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень красивое одеяло и по цвету очень гармонично!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zestawienie kolorów... już takie jesienne. Pozdrawiam serdecznie
    Jola z bloga "żyjąc z pasją".

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest taka... milusińska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kołderka! Ale milutko taką się przykryć!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię brązy, więc kolorystyka bardzo mi się podoba ! Wspaniały prezent !!! Tym bardziej, że jesienne chłody tuż, tuż... oby jednak nie za szybko... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne są twoje prace,widać ,że w ich wykonanie wkładasz całą duszę.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://szaroburaporka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kołdra jest prześliczna i te stonowane kolory . Bomba !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. I mi się podoba. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Taka kołdra faktycznie jest ładna ale kolor to tylko i wyłącznie kwestia gustu. Dla mnie liczy się przede wszystkim funkcjonalność. Dlatego jestem wielką zwolenniczką kołdry z pierza https://senpo.pl/koldry/koldry-z-pierza/ pod którą wysypiam się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń