niedziela, 10 lipca 2016

Viktoriański kuferek


Tym razem u mnie viktoriański kuferek, nazwa nasunęła mi się na myśl kiedy przyglądałam się różom na serwetce, którą wybrała sobie moja koleżanka.Takie róże często pojawiają się w motywach czy obrazach z minionych epok. Uparła się aby dać bejcę do tych róż , to i dostała, ja osobiście chciałam dodać biel i pudrowy róż, no ale klient nasz pan. Za to środek zrobiłam taki jaki chciałam, mając nadzieję , że będzie się podobać.


Do wykonania kuferka użyłam; 
 Bejca Colorit - bejca wodna do drewna ;dąb
 Lakier akrylowy Śnieżki Vidaron -lakier do wyrównania powierzchni, nazywam go roboczym
 klej do serwetek i serwetka
 Flugger 70 -lakier do wykończenia na połysk


  Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami i życzę udanej niedzieli.

14 komentarzy:

  1. Jestem zakochana w Twoich kuferkach, kolejne cudo! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny i romantyczny...Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ te Twoje kuferki przepiękne:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Twoje kuferki, sa piekne i zawsze mnie czymś zaskoczysz. Ten wiktoriański też jest cudowny.
    Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje kuferki są cudowne.Pozdrawiam. Kamila

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały jest :) romantyczny i bardzo kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze cudo :) a pytanie mam, co jest w srodku pod materiałem od spodu wieka, ze tak ładnie uwypuklone?

    OdpowiedzUsuń