poniedziałek, 3 czerwca 2013

Nowe oblicze haftu


Nadałam nowe oblicze haftowi " Kwiaty Australii" , nic innego do niego mi nie pasowało , tylko biel. Powstała więc podusia w bieli , dodałam marszczoną falbankę aby utrzymać poduszkę w konwencji moich ulubionych dam. Inspirowana bielizną, halkami obszytymi falbankami. Jestem zadowolona, podusia ma teraz duszę. 


 W zależności od oprawy, haft odbieramy za każdym razem inaczej. Zastosowanie haftu jest bardzo ważne, może on wyrażać się odmiennie np.w ramie byłby czym innym, inaczej na niego spojrzymy. W białej falbance jest bardzo frywolny ale też bardzo delikatny. 

35 komentarzy:

  1. Romantyzm w czystej postaci. Śliczne!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft mocno kolorowy na bieli, super wyszło i te falbanki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancja i świeżość te dwa przymiotniki przyszły mi na myśl.
    Pozdrawiam twórczynię tego pięknego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podusia wyszla Ci przepieknie, tylko podziwiac gratuluje Ula z Gor Blekitnuch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula to dzięki tobie mam niepowtarzalny haft, pozdrawiam cię cieplutko

      Usuń
  5. Śliczna podusia....wspaniały pomysł z falbaneczką>>>Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stworzyłaś doskonałą oprawę dla swojego haftu. A czy nie obrazisz się, jak odgapię falbankowe wykończenie? Chętnie ozdobiłabym nim kilka poszewek. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obrażę się, szyj sobie do woli, falbanki mają tyle uroku.

      Usuń
  7. Za sama bielą nie przepadam, ale takie połączeniu przyciągają wzrok. Śliczna podusia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, kunsztowny hafcik !!! Piękna poduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urokliwa podusia! Pięknie uszyta! Te falbanki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  10. sielska i klimatyczna bardzo. Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny haft a w połączeniu z poduchą efekt urzekający!!!
    Pzdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypracowany! bardzo ładny i taki pogodny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze....cudowności.
    Serdecznie pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci to wyszło- a pomysł z falbankami uroczy i dodał romantyzmu:)pozdrawiam DCH

    OdpowiedzUsuń
  15. Przypadkiem trafiłam na Pani bloga i nie mogę oderwać wzroku od tej poduszki. Jeśli moge zapytać, ile czasu zajmuje wyhaftowanie takiego wzoru? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda tworzysz, istne cuda
    ZDOLNIACHA z Ciebie nieziemska :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle ciepełko, urok elegancja. Barbara

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne! Najbardziej podziwiam cierpliwość przy wykonywaniu haftów. To bardzo mozolna praca, choć jak widać daje wspaniały efekt. Ja jestem cierpliwa, ale nie na tyle. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Haft jest śliczny, niezwykle staranny. Widać, że włożyłaś w niego wiele pracy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdolna dziewczyna ,złote ręce,cudna.Pozdrawiam . Podziwiam niepowtarzalny talent i cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna poduszka aż mi szkoda, że ja tak nie potrafię! M S-P

    OdpowiedzUsuń
  22. O tak, w takiej oprawie haft prezentuje sie nadzwyczaj pieknie :)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podoba w takiej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zauroczyła mnie ta poduszka :)
    Chętnie będę do Ciebie zaglądać :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna ta podusia a i haft nietuzinkowy!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Haft cudowny , a że też kocham wyszywać , wiem ile pracy za tobą , podziwiam podusię jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  27. mam kilka haftow i nie wiem co z nimi... dzieki tobie wiem co zrobie, poduszeczki oczywiscie. Wspaniala inspiracja. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjnie to wygląda. Haft prześliczny, brak słów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ohhh qué preciosidad¡¡ me encanta¡¡

    Un beso

    OdpowiedzUsuń
  30. jasmine,,,
    benim torunum ismiiiiiii
    sevgilerrrrrr:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta poduszka jest przepiękna - dzieło sztuki!!!! Ale taki haft to chyba długa praca:)Ale po efektach widać że warto!!!!
    Miło poznać osobę z moich okolic:) Jestem z Jarosławia:))))
    W wolnych chwilach zapraszam na mojego bloga: iloveshabb.blogspot.com

    Pozdrawiam Małgorzata

    OdpowiedzUsuń