wtorek, 4 maja 2010

Igielnik kwiatek - kursik


Witam, chciałabym się usprawiedliwić za moją nieobecność ale właściwie to nie będę, każda z nas w życiu ma takie momenty gdzie niektóre sprawy codzienne są ważniejsze od naszych kochanych blogów, for itp. Jestem w tej chwili uwięźnięta pomiędzy dyżurami nocnymi, praktyką w innym szpitalu a spaniem, bo przecież kiedyś spać muszę. Będę wpadać do naszego światka jak tylko czas mi pozwoli, z tego też tytułu pomyślałam że poprzenoszę niektóre tematy z poprzedniego bloga , może się to komuś do czegoś przyda, a niektóre bo ja tego potrzebuję. Muszę kiedyś mój I blog zamknąć więc szkoda mi utracić niektóre wpisy.

Igielnik kwiatek - kursik


Mam nadzieję że z tego kursiku dużo osób skorzystało , wpis został zrobiony  5.10.2008r a więc już dawno, taki kształt można wykorzystywać nie tylko na igielnik ale też do ozdoby tak jak to robi Llooka.


Rysujemy na materiale dwa kółka i wycinamy zostawiając zapas na zszycie. Wyszywamy motyw na jednym z nich.


Następnie zszywamy oba kółeczka razem po lewej stronie , zostawiając niewielki otwór . 


Teraz wypychamy pianką , watoliną itp. i zszywamy otwór.


Dzielimy sobie na osiem części i szyjemy  grubymi nićmi lekko ściskając formujemy kwiatek.
Poduszeczka na szpilki w kształcie kwiatka gotowa, w mojej użyłam haftu wstążeczkowego ale może być to dowolny motyw lub same perełki.


Miłej zabawy.

13 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że to była pierwsza rzecz jaką uszyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kursik!!!!!!!!!
    Igielnik super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za kursik! :) Należę do grona nielicznego chyba tych, które (którzy) nie uszyły jeszcze kultowego kwiatka... Czas najwyższy to zmienić! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny ten igielnik.Muszę sobie podobny sprawić :)
    Pozdrowiam Cię Asiu i życzę więcej czasu wolnego

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny igielnik i kursik przydatny :-). Nie miej wątpliwości o przenoś tutaj stare wpisy, ja zawsze chętnie poczytam.

    pozdrawiam i zapraszam na swój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowy kursik, bedzie w 100% wykorzystany :) dziekuje za to !

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten kursik z poprzedniego bloga.
    Ja ostatnio wykorzystalam uszyte "kwiatki" jako malutkie poduszeczki pod dekoracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się że kursik się przydaje, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja myślę, że też z kursu skorzystam :) na początek

    OdpowiedzUsuń
  10. Zamierzam skorzystać z kursu! Dziękuję za inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
  11. można sobie zrobić fajną kolekcję dyń:)

    OdpowiedzUsuń