czwartek, 4 lutego 2010

Przybornik na szydełka

 

Przybornik na szydełka jest już gotowy, uszyty i czeka na wykończenie kuferka, poleci do mojej koleżanki forumkowej. Stylizowałam się troszkę klimatami hiszpańskimi, może nie dosłownie ale jednak przez myśli moje przewijały się czarno-czerwone , falbaniaste spódnice, czerwone róże wpięte w kruczoczarne włosy, czarne wachlarze i kastaniety, koronki na chustach i koronkowoczarne welony na głowie, spięte ozdobnymi grzebieniami.

 
  
  
  

To co wymyśliłam mojej koleżance bardzo jej się podobało i  mam nadzieję że pomieści swoje wszystkie szydełka w tym przyborniku, a on będzie jej towarzyszył wszędzie, jak oglądam jej prace mam wrażenie że szydełkuje 24 godz. na dobę.

Hafcik w przybliżeniu.



5 komentarzy:

  1. Piękny i bardzo pomysłowy ten przybornik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj służy mi on non stop i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! wczesniej tego nie widziałam a jakie cuuuuudoooooo

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny to za mało powiedziane... Prześliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze to ja go mam już tak długo ......... obchodzę się jak z dziełem sztuki i muszę się pochwalić , że nadal wygląda bosko !

    OdpowiedzUsuń