Zapach Jaśminu to świat widziany moimi oczami, pełen kolorowej bajki, pachnący jaśminem i ulotnością . To moje pasje, inspiracje, echa minionych epok, zachwyty nad pięknem natury, mistyką gór. Wchodzę więc do świata wyobraźni przez kolory farb , przez haft, liczę krzyżyki i niecierpliwie czekam na to co wyłoni się na płótnie , maluję igłą i nitkami, pędzlem i farbami świat pełen kolorów, kwiatów , dam i koronek.
Zapraszam

środa, 23 kwietnia 2014

Relacja z małej szczęśliwej chwili


 Kochane, chciałabym podziękować wam za życzenia świąteczne. Jednocześnie przeprosić , zwłaszcza bliskie memu sercu osoby, za to, że osobiście nie przesłałam życzeń. Ale wierzcie mi , nie znalazłam czasu, pracowałam w Święta i dziecka mnie nawiedziły, więc Święta dla mnie były krótkie i intensywne. Jeszcze raz dziękuję za życzenia. 


Dzieci najechały i wyjechały, a my wracamy do naszej codzienności. Nie poddając się malignie i tęsknocie za nimi ,cieszę się drobiazgami.
 I tak to; słoneczko pięknie świeci, ptaszki śpiewają, w dali słychać pomruki burzy, która krąży dokoła , ale nas nie sięga. W takiej atmosferze fajnie się pisze, albo haftuje, czynię i jedno i drugie. Tym bardziej jest mi przyjemnie, że stół przykryty żonkilowym obrusikiem, bukiet kwiatów jeszcze świeży, roztacza przyjemny zapach kwiatów. Patrząc w okno widzę chowające się za drzewo słońce, które idzie już spać. Cały opisany obrazek składa się na krótką chwilę szczęścia. Jak ja lubię taką wiosnę. 



Uchylam rąbka "tajemnicy" z chwili szczęśliwej , jest to ,w obecnej chwili haftowany, mały, infantylny obrazek, który zawsze chciałam wykonać.

Życzę przyjemnego wieczoru.

13 komentarzy:

  1. Bedzie kolejne arcydzielko .....powodzenia Ula z G. B

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten obrazek bo od kilku lat wisi mi na tamborku ! ,może wreszcie dzięki Tobie zmobilizuję sie i go skończę by n następne świeta cieszył oczy.. dobrze ,że jesteś...\
    Na pewno wszyscy Ci wybaczą coś wiem na temat pracy w święta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego się zapowiada i intrygującego zarazem.

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jakie kolory, cudny będzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, jakbym czytała mój wczoraj dzień, błogi stan szczęścia z tworzenia malych drobiazgów, ale dających tyyyyle radości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny,miło popatrzeć na to cudeńko.Cieszę się ,że jesteś szczęśliwa i pełna sił twórczych.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nadal podziwiam obrusik z narcyzami

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto doceniać takie chwile! A hafcik zapowiada się super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny bukiet! a obrazek nie infantylny tylko urokliwy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obrusik i ten bukiet ;-) Ślicznie ze sobą zestawione ;-) A obrazek już się tworzy i jestem bardzo ciekawa finału ;-) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń