wtorek, 15 kwietnia 2014

Seledynowy kuferek w róże


Jak tam u was? Gorączka przedświąteczna trwa? a może nie. U mnie nastroje zmienne, huśtawka nastrojów, to wina kapryśnej pogody. Co tam , nie mogę walczyć z pogodą. Więc pełna melancholii , powoli wykonuję różne czynności, które zbliżają mnie do Świąt Wielkanocnych. Zamiast pisanek , dzisiaj następny kuferek, tym razem seledynowy. 


 Kuferek przyozdobiłam papierem ryżowym w róże i fiołki, i miałam niezmierną przyjemność poczynić klasyczne cieniowania. Tak też powstał kuferek bez wydziwiań, prosty , klasyczny decoupage. Wydaje mi się, że klasykę lubię najbardziej, tą technikę polubiłam i to mi się podobało w decoupage , gdy wiele lat temu zaczynałam tę zabawę . 


 Środek kuferka jak zwykle wypełniłam poduszeczką z materiału i ozdobną taśmą. Nie zmieniam zdania, tak ozdobione wnętrze wnosi dużo ciepła i indywidualizmu do kuferka. 


Żółte , słoneczne tulipany. 


 
Życzę udanych dni przedświątecznych , udanych wypieków i dekoracji.

13 komentarzy:

  1. Jak zwykle piekne wykonanie i takie piekne delikatne kolory ....pozdrawiam Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałoby się, żeby takie kolory zdominowały w końcu widok za oknem. Ciągle szaro, buro i nieprzyjemnie. Piękny motyw róż wybrałaś i powstało kolejne cudo dla damy !
    Dzięki za odwiedziny i komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się profesjonalne wykończenie wnętrza.
    Ja po raz pierwszy wyjeżdżam w święta pozostawiając chałupę nie posprzątaną. Mam nieodpartą potrzebę posprzątania mojego mózgu czyli wywietrzenia go od pracy. Gdy będę w domu, to nie mi się tego osiągnąć.
    Tobie również życzę udanych dni przedświątecznych, otoczenie masz już pięknie udekorowane i posprzątane. Święta na pewno będą wspaniałe.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kuferek! Wykończenie perfekcyjne.
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Ciebie i Twoje prace.Piękny

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny kuferek! Pozdrawiam świątecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. KLASYKA W PEŁNYM WYDANIU!;)))))))))))))))))))))))Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy kuferek, świetnie dobrane kolorki! Pozdrawiam świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny kuferek!!!
    Pozdrawiam świątecznie i życzę wszystkiego dobrego:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, iście wiosenny! Jasmin zdrowych i spokojnych Świąt dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kuferek! Spokojnych i radosnych Świąt , ciepłych rodzinnie i wiosennie życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kuferek :) róże prezentują się cudownie :) Pozdrawiam :) Miło zobaczyc wesoły wiosenny kuferek gdy za oknem ciągle pada.

    OdpowiedzUsuń