poniedziałek, 8 lutego 2016

Poduszki śniegowe

 

Chodzę codziennie na masaże nogi, nigdy nie korzystałam z takich usług i muszę przyznać , że jest to sama przyjemność i korzyść. Czuję się po nich choć przez chwilę rewelacyjnie i właśnie wróciłam sobie z rehabilitacji pełna entuzjazmu, więc korzystam z tej chwili i zacznę coś tu wrzucać.
 Na początek zaległe hafty zimowe.
Oczywiście nie zdążyłam ukończyć drugiego, dlatego na Boże Narodzenie uszyłam tylko jedną poduszkę, potem ukończyłam drugi hafcik. Druga poduszka zostanie uszyta jak tylko usiądę do maszyny i będzie komplet na drugi rok.
Haft wtopiłam w przepiękny materiał w złote poinsecje, obramowany bordową wstążką.


Drugi hafcik .

 

19 komentarzy:

  1. Urocze hafty :) bardzo mi się te wzory podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ ta poduszka jest odlotowa,prawdziwie świąteczna.Życzę miłej rehabilitacji:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Poducha jest świetna.
    Czy przy szyciu drugiej możesz obfocić co i jak zszywasz? Mam kilka haftów z przeznaczeniem na poduszki ale nie wiem jak mam sie do tego zabrać

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne hafty!!! Wspaniała podusia!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :D
    przykład precyzji i wdzięku

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzory są piękne. Nie przyszłoby mi do głowy, żeby zrobić takie cudowne poduszki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne hafciki, poduszka wygląda znakomicie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekna robotka.. pozdrawiam Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafty piękne, powiem szczerze, że czekałam na kolejne Twoje cudowności spod igły i właśnie dziś mogłam nimi nacieszyć swoje oczy. Dziękuję i pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba hafty wyglądają świetnie. A podusia jest kapitalna. Bardzo jestem ciekawa drugiej...
    Pozdrawiam serdecznie :-)
    Marille z http://marilles-crochet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne a jeszcze jak z zadowoleniem zrobione to i duszę mają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Powrotu do zdrowia życzę!
    Fajne wykorzystałaś haciki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ślicznie za wasze komentarze, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna podusia, śliczne hafciki. Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  15. cudna podusia:) oba hafty są urocze

    OdpowiedzUsuń
  16. tez mnie urzekły te wzory i tez podusie zrobiłam, mozna je u mnie zobaczyć. Twoje są super pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń