niedziela, 28 maja 2023

Zaczytana dama II

 

Ukończyłam haft , jeszcze nie wiem co z nim zrobię , ale pochwalę się dziś, bo znowu ucieknie mi czas, którym teraz obdzielam rośliny w ogrodzie. Zdjęcia zrobiłam rano na tle kwitnącej krzewuszki, myślę , że fajnie to wygląda.



 

Wyszywało mi się bardzo dobrze, z wielką przyjemnością, dzięki czytelnemu wzorowi , dodam tylko , że nici jest tyle, że starczy na powtórkę haftu. Szczegóły odnośnie wzoru opisałam TU



 Dziękuję za chwile spędzone ze mną, 

pozdrawiam Jasmin

12 komentarzy:

  1. Dama jest przepiękna idealnie komponuje się z krzewuszką, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie i romantycznie. Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze podziwiam .Jesteś moją motywacją,bo mi się wiele chce ,a nie wiele robię .Muszę poprawić się. Ogród,hafty piękne.Bogusia ze szpitalnego korytarza.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, uroczy hafcik. Taki delikatny. ładne kwiatki masz w ogrodzie. U mnie króluje trawa i chwilowo piasek, bo mąż przerabia alejki.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny haft, nie widziałam go wcześniej. świetnie wyszły te zdjęcia na tle kwitnącego krzaka. czemu mój tak ładnie nie kwitnie?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, cudowny hafcik, jak pisałam wcześniej masz dar wynajdowania szczególnych haftów. Wydaje się nieskomplikowany, ale bardzo elegancji. Super! Krzewuszka pięknie się prezentuje i obficie, widzę, kwitnie. Buziaki, pa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, jak ładnie dobrałaś scenerię do haftu.
    Dama jest subtelna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za komentarze i poświęcony drogocenny czas

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft, dama jest taka delikatna, a jej włosy super. Wajgela, bardzo lubiłam gdy kwitła w moim rodzinnym domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny haft i przepiękne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Do pięknej miłośniczki książki może dołączy miłośniczka herbaty?
    https://gallery.ru/watch?a=xYy-tiOL
    Grażyna

    OdpowiedzUsuń