poniedziałek, 5 czerwca 2023

Wianek z ptakiem w różach i truskawkach

Kocham ten czas, kiedy maj rozkwita barwami,a oczy nie nadążają za kwieciem. Kocham ten czas kiedy czerwiec pachnie truskawkami i jaśminem,  niecierpliwe  oczekując na rozkwit róż.To dar po tak długim okresem zimna, ciągnącym się w nieskończoność. Szkoda , że ten cud trawa tak krótko. Cieszę się więc każdym dniem spędzając dużo czasu w ogrodzie, doskonaląc go, pieszcząc.

Nie zapominam jednak o hafcie, dłubię wieczorami igiełką,staram się codziennie postawić choć parę krzyżyków na płótnie.Tak to powstał następny wianek z ptakiem otoczonym pachnącymi różami , smacznymi truskawkami i poziomkami.Bardzo apetyczny wianuszek.

Z owego haftu powstała następna poduszka do kolekcji, którą mam zamiar powiększyć o następne podusie z ptakami.

Czekałam z pokazaniem haftu na zakwitnięcie pierwszej róży, a jest nią róża pnąca o przepięknym zapachu, którą zasadziłam w ubiegłym roku , a kupiłam TU






 




Haft wykonałam na Aidzie 20 ct, w kolorze delikatnego pudrowego różu, nićmi DMC.

Wzór haftu TU



 

 Dziękuję jeśli zatrzymałaś się u mnie na chwilę, mam nadzieję, że warto było.

Pozdrawiam cieplutko Jasmin


10 komentarzy:

  1. Zawsze z przyjemnoscia ogladam Twoje piekne prace .Pozdrawiam Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie jest u Ciebie, bardzo lubię nacieszyć oczy i duszę...Barbara z J-L

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam, nie mogę się nacieszyć otaczającym mnie obecnie światem. Haft piękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam truskawki ❤️❤️❤️
    Piękny haft

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafcik jest prześliczny !!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca praca, haft jest po prostu cudny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft! Bardzo lubię takie haftowane wianki, a ten jest szczególnie uroczy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo romantyczna stylistyka poduszki. Pięknie wyszyta, uszyta i zaprezentowana. Wielkie brawa i zachwyt swój zostawiam, z pozdrowieniami :-)

    OdpowiedzUsuń