czwartek, 22 lipca 2010

Czy wierzysz w Elfy?


Bo ja tak, tylko troszkę wyobraźni potrzeba.
Nie wierzysz? to twój świat   jest pusty i szary.
Mam nadzieję że nigdy nie "wyrosnę z elfów "
 

Wyczarowałam Elfa dla Ani i Kubusia , jako niespodzianka  w wymiance na forum Kaiem jakiś czas temu,  z myślą że będzie dobrym duszkiem dla jej domu. Taki trochę zbuntowany, jakby się na coś boczył zupełnie jak Kubuś.


Ramka  : karton oklejony lnem, , w środku obrazka jest gąbka, wiec obrazek przyklejony jest jak poduszeczka do ramki, zawieszka z lnianego sznurka. 
 

14 komentarzy:

  1. piękna elfica :)
    wolę elfy od skrzatów/krasnoludków - te brodate maluchy zawsze napawałay mnie niepokojem ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. W takie śliczne to wierzę. Po prostu urocza ta dziewczynka - elficzka. I bardzo fajny pomysł na oprawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie elfik sprawia wrazenie lekko naburmuszonego,ale ta minka dodaje mu niebywalego uroku...Slodki haft.
    Mam wrazenie,ze jestem fanka wszelkiego rodzaju elfow. Najchetniej wyszylaym wszystkie mozliwe wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiefzę w elfyy, anioły, krasnoludki i św.Mikołaha :)
    Urocza elficzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasmin!
    Piękny Elf,chyba już podobnego haftowałaś,prawda?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny elfik, bedzie niesamowita niespodzianka.
    Ja mam pewiem schemat elfika, ktory juz niedlugo zaczne, to taki wdzieczny stworek.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Elfiki są takie tajemnicze i czarodziejskie.
    Twój jest piękny i napewno będzie odpędzał złe moce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie moge naprawde zrozumiec, kiedy Ty robisz tyle rzeczy, nie dosc ,ze piekne i ciekawe to w dodatku czesto...Jestem pod wrazeniem !!!Pa- Ag

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wszystkim dziękuję.
    Agnicy gdybyś uważnie przeczytała to wiedziałabyś że przenoszę niektóre wpisy z poprzedniego blogu, nie da się tak szybko wyszywać.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny elfik, taki troszkę smutny...
    Super prezentuje się cała praca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny własnoręcznie wyszyty elf, podziwiam:)
    Mimo swego wieku wciąż ierze we wszystkie bajkowe stworki wytworki:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

  12. elfiki są wspaniałe :)
    Śliczniasty jest Twój obrażalski ;)

    OdpowiedzUsuń