niedziela, 24 września 2017

Tajemniczy ogród - pożegnanie lata


Witam po długiej przerwie.
Nie pytajcie mnie czemu mnie tak długo tu nie było,dużo trzeba by było opowiadać.
Zapomnijmy więc o tych kilku miesiącach i zacznijmy się bawić blogiem jeszcze raz.

  
Reaktywując to miejsce zacznę od podsumowania lata, czyli od mojego tajemniczego ogrodu.
Tak go nazwałam , bo gdy wprowadziliśmy się do nowego domu w listopadzie ogród był w uśpieniu, zapuszczony przez ostatni czas przez byłych właścicieli . Od wiosny odkrywał przede mną swe tajemnice. Spod kory wyszły krokusy , hiacynty, tulipany, krzewy rozkwitły, i tak przez całe lato poznawałam ich nazwy , okrywałam kolory kwiatów. Odchwaszczałam , przycinałam , zmieniałam, dosadzałam, siałam trawę i ryłam jak ten kret w ziemi ,aby jakoś ten ogród doprowadzić do porządku. Jeszcze dużo pracy mnie czeka w ogrodzie, ale zawsze o nim marzyłam , 
pochłonął mój czas letni całkowicie.

Pozdrowienia od KICHUSIA, kotka wolnego i szczęśliwego.

9 komentarzy:

  1. Nareszcie wrocilas na bloga , podziwiam piekny ogrod gratuluje
    i pozdrawiam Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że znów jesteś na blogu. Z niecierpliwością będę czekać na kolejne twoje posty.
    Ogród prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. :)cieszę się że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło widzieć przepiękne słoiczki, ja dzisiaj też coś wykonałam poza skręcaniem mebli Ikea.
    Piękne hosty masz na posesji. Nie wiele trzeba przy nich roboty a są dekoracyjne, rosną wszędzie. Widzę też mnóstwo moich ukochanych ziół.
    Odnośnie Kichusia szczęśliwego, to jeśli chodzi swoimi drogami, dzwonek u szyi jest dla niego przeszkodą, bowiem zdradza jego obecność, czyli stanowi zagrożenie. Jaśnie jegomość jest doskonałym odzwierciedleniem naszego pierwszego Miau- Miśka.
    Pozdrówki i pogłaskanki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotek jest bardzo łowny , dzwonek mu nie przeszkadza w przynoszeniu codziennie swojego łupu.

      Usuń
  5. I'm glad you're back on the blog. I will be waiting for your next posts.
    garden presents beautifully!

    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno do Ciebie nie zaglądałam, dzisiaj chciałam podejrzeć jakieś "bożonarodzeniowe", a tu trafiłam na piękny ogród, posiedziałam w fotelu w kratę, zachwyciłam się kolorowymi słoiczkami, pogłaskałam kotka , a Ciebie Joasiu serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cóż to za kwiaty? https://3.bp.blogspot.com/-8oo6AuTNeeI/Wcn4zkHwTjI/AAAAAAAATGU/ozUXoLU2bYsr8fAMOAYGzlBTXpu-QjqwgCLcBGAs/s640/tajemniczy%2Bogr%25C3%25B3d%2B1-4.jpg Robią bardzo ładny efekt! :)

    OdpowiedzUsuń