poniedziałek, 25 września 2017

Słoiczki jak kwiaty


Słoiczki jak kwiaty rozłożyły się na trawie pozując do sesji zdjęciowej.
 Są one wytworem chwili kiedy tęsknota za drobnymi robótkami była tak silna, że musiałam coś zrobić. Dusza piszczała, ręce rwały się do farbek, a córcia poddała myśl, pomysł i razem zajęłyśmy się ozdabianiem. Słoiczki na różne małe przydasie np.guziczki, kwiatki i inne duperelki. Ale była zabawa, mogłabym tak bez końca kleić bukieciki, rysować koronki itd. i dobrze się stało, że zabrakło przygotowanych na ten cel słoików, bo chyba bym nie przestała.
Polecam taką zabawę, bardzo odprężające zajęcie.

Do zabawy użyłam różnych kolorów farb kredowych, gałki drewniane od komody w której owe gałki wymieniłam na inne, bardziej wyrafinowane, oraz przydasie zachomikowane przez moją córcię .


Bogusiu ten wpis dedykuję tobie, mam nadzieję , że odnajdę czas na takie zabawy.

13 komentarzy:

  1. Wspaniałe...na pewno będą cieszyć oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne cacka...Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne słoiczki! Czekam na zimową wersję na pierniki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och !!! Słoiczki wyglądają bardzo ładnie i w ogóle już nie przypominają zwykłych słoików. Urocze są !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale i kolorowe sloiczki, trudno oczy oderwac nic dziwnego ze fajnie sie je robilo, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie,że zaczęły swędzić Cię rączki, bo to co tworzysz jest piękne.Oj brakowało mi tego.Dzięki za ostatnie zdanie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam takie prace. Jak mnie najdzie ochota to szukam inspiracji i tworzę. Twoje słoiczki uroczę. Gratuluję twórczej pracy. Ja ostatnio dla córki utworzyłam na ścianie słoiczki - o takie https://www.koelnerpolska.pl/zrob-to-sam/jak-zrobic-organizer-ucznia/ i własnie idąc za Twoim przykładem dodam do nich trochę kwiatów :) cudnie to u Ciebie wygląda.

    OdpowiedzUsuń