sobota, 13 stycznia 2018

Piotruś Królik na kołderce i łóżeczku


Na wstępie przyznam się , że gdy chcę napisać posta , zawsze mam trudności w rozpoczęciu, bo od czego tu zacząć?.
Może od marzenia mojego syna. 
Marzył on o tym, by w pokój swego dziecka wpleść motyw Piotrusia Królika i chyba miał na myśli pokój dla chłopczyka. Okazało się jednak , że urodzi się dziewczynka. Ale o co chodzi? Co, dziewczynka nie może polubić Króliczka?........może i polubi.
 Materiały z odpowiednim motywem zostały zamówione, przyleciały z daleka, kolorystyka została zmodyfikowana przez dodanie odrobinę różu i babcia uszyła malutką kołderkę.
Takie kołderki to ja mogłabym szyć w ilościach hurtowych, toż to sama przyjemność.

Łóżeczko to już bardziej złożona historia, malowane do spółki z przyszłym tatą. Zaprojektował on  kolorowe szczebelki, przy malowaniu których stracił cierpliwość i babka kończyła malowanie.
Oczywiście Piotruś Królik musiał znaleźć się na łóżeczku, a w ukłonie dla dziewczynki znalazła się też kaczka Hilda Kałużanka. Obrazki miała namalować moja córcia , czyli przyszła ciocia, ale z braku czasu zdążyła namalować czarne kontury. No i ja znowu musiałam dokończyć dzieło. Poczułam się jak przedszkolak , który wypełnia kolorami gotowe malowanki. A że ja uwielbiam malować, a nie mam ku temu okazji, z wypiekami na twarzy , z językiem na brodzie ( a co, babka też człowiek i lubi się cieszyć) malowałam obrazki. Jak wyszły, tak wyszły , rodzinie się podobają .Tak to cała rodzina zaangażowana była w przygotowanie łóżeczka dla Tosi. A teraz można tylko życzyć jej kolorowych snów.

28 komentarzy:

  1. Urocze są te powiastki i urocze Twoje prace :) Gratuluję Babciu! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe łóżeczko, a kołderka- rewelacja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no Babciu spisałas się na 6+. Piękne wszystko! Absolutnie wszystko ... wiadomo sercem wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kołderka i bajkowe łóżeczko niech dzieciątko ma przepiękne i kolorowe sny .

    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kołderka i wszystko pięknie się komponuje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś mistrzyni w szyciu , a ja dorywczo sobie klecę , ale bardzo dziękuję.

      Usuń
  6. Wśród tak pięknych przedmiotów wnusia będzie miała tylko kolorowe sny. Cudne łóżeczko, a królicza kołderka boska. Może i ja Niutkowi, który niebawem zawita na tym świecie, uszyję podobną? Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w Beatrix Potter i jej opowiastkach jestem zakochana od prawie 25 lat (tylu ile ma moja córka). Tym bardziej ucieszyłam się, że Maciek wybrał jej bajkowe postacie dla Tosi. Ty sprawiłaś się rewelacyjnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, ale super łóżeczko ma Tosia. Króliczek, kaczuszka na pewno przyniosą cudowne sny maluszkowi :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim łóżeczku na pewno sny będą wspaniałe. Zaczynam trochę zazdrościć babciniowatości, widać mi to nie pisane. Jednak literaturę dziecięcą znam jak mało kto, wszakże czytam ją zawodowo o 36 lat.
    Piękne rękodzieło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Babciu masz talent na 6-tke z paskiem piekna praca, dla Tosi samych kolorowych snow zycze Ula Z G.B

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy blog. Będę go częściej odwiedzala. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Ci to wyszło kobieto wielu talentów.Strach się bać co jeszcze wyczarujesz malutkiej Tosi .Czekam z niecierpliwością na następne fotki.Oj kolorowe życie będzie miała z Tobą.Wszystkiego najj... dużo radości z bycia babcią .

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te obrazki na meblach i na kołderce, a Tobie należą się szczególne brawa za spięcie wszystkiego i okazaną cierpliwość. :) Zdolna z Was i kreatywna Rodzinka. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna kołderka, gratuluję wnusi

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka cudna kołderka :D I wcale nie wygląda jak dla chłopca, a motywy królika Piotrusia idealnie pasują :D Gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy blog. Będę go częściej odwiedzala. Pozdrawiam
    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta kołderka 💖 Wspaniale , że maleństwo od początku jest otaczane przedmiotami wykonanymi przez najukochańsze osoby ❤ , a Piotruś Królik towarzyszył również mojemu pierworodnemu 16 lat temu 😉 - własnoręcznie narysowane podczas ciąży króliczki zamieszkamy nad jego łóżeczkiem, teraz są wyniesione na strych , może kiedyś znów zawisną nad łóżeczkiem jakiegoś maleństwa 😊 Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Tym bardziej ucieszyłam się, że Maciek wybrał jej bajkowe postacie dla Tosi. Ty sprawiłaś się rewelacyjnie !!!
    login

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę piękna kołderka, pozdrawiam Panią serdecznie! Świetny pomysł z tym króliczkiem

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się, że natrafiłem na ten blog i natrafiłem na te świetne pomysły z królikiem!

    OdpowiedzUsuń