piątek, 9 lutego 2018

Beniamin Truś


Rola babci jest bardzo absorbująca, lubię zajmować się wnuczką, w pracy tęsknię za jej widokiem, a jak z niej wracam, pędzę chociaż ją zobaczyć. Serce boli jak płacze, chociaż jak wspomnę mojego syna, gdy był taki malutki to stwierdzam , że w płaczu  chyba nikt na świecie go nie przebił. I tak dzień za dniem upływa wkoło naszej Tosi, a tymczasem znowu zaniedbałam bloga i niewiele czasu zostaje na robótki.

Jestem zatwardziałym chomikiem jeżeli chodzi o wzory , zbieram je od wielu lat i przeglądam. Niektóre  chciałam wyszyć już od dawna , ale okazji nie było.
Tak właśnie było z wzorami przedstawiającymi bohaterów książeczek Beatrix Potter. Mam teraz okazję i w tzw.międzyczasie wyszyłam Beniamina Trusia. Jeszcze nie wiem do czego użyję haftu , ale i tak miałam wielką radość haftując Beniaminka.

Wzór Beniamina Trusia zaczerpnęłam z gazetki "Punto de cruz - extra" nr 46 2003 r
Nici DMC (w oryginale Anchor) 
 

" Mały Beniamin stwierdził, że przede wszystkim trzeba odzyskać ubranie Piotrusia, by potem móc zrobić użytek z chustki do nosa.
Beniamin przymierzył szkocki beret, który był na niego za duży.
Potem rzucił pomysł, by napełnić chustkę cebulkami i dać w prezencie cioci."

19 komentarzy:

  1. Piękny i taki uroczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, idealnie pasujący do dziecinnego pokoju. Podziwiam Twoją staranność w stawianiu krzyżyków i wykonaniu detali :)
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  3. Beniamin jak żywy! Wspaniały hafcik! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaintrygowana podniosłam swoją szanowność do biblioteczki zawodowej i policzyłam, że posiadam siedem tomików z 23 wydanych przez "Siedmioróg", i o dziwo wydrukowanych w Wielkiej Brytanii. Trochę leciwe bo z 1991 r. i prześliczne, bo w twardej oprawie, i z ilustracjami na każdej stronie tak pięknymi jak Twoje hafty. Myślę, że wnuczusia to kiedyś doceni cokolwiek z nimi wykonasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny i slotki...Pozdrawiam Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  6. Benjamin Truś zostanie najlepszym przyjacielem Tosi, jak nic, hehe, Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. joli broderie et modèle ,Bonne journée

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wzór, bardzo by się spodobał mojej pięcioletniej córce. Gratuluję precyzji i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podziwiałam Twoje hafty,co za precyzja.

    OdpowiedzUsuń
  10. słodki i pieknie wykonany hafcik...

    OdpowiedzUsuń
  11. Benjamin Truś zostanie najlepszym przyjacielem Tosi, jak nic, hehe, Pozdrawiam serdecznie :-)
    สมัคร D2BET
    Gclub

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny hafcik! Mnie się podoba bardzo dużo. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. agentgclub
    że posiadam siedem tomików z 23 wydanych przez "Siedmioróg", i o dziwo wydrukowanych w Wielkiej Brytanii. Trochę leciwe bo z 1991 r. i prześliczne, bo w twardej oprawie, i z ilustracjami na każdej stronie tak pięknymi jak Twoje hafty. Myślę, że wnuczusia to kiedyś doceni cokolwiek z nimi wykonasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń