sobota, 18 czerwca 2016

Kuferek - wspomnienie z wakacji


   Wspomnienie z wakacji będzie następnym razem, ale robiąc ten kuferek przyszło mi na myśl, że można go tak też nazwać. 
Motyw wybrała sobie moja koleżanka twierdząc , że całkiem przypomina on  widok z jej własnego okna. Mnie natomiast przywołał wspomnienia z bytności w górkach, może któraś z dolin bądź hal, las i polne kwiaty zebrane na spacerze, zupełnie wakacyjny, letni obrazek. 
Dodałam bejcę i  szablon deczko przypominający  motywy zakopiańskie. Tak to zamknęłam w kuferku moje wspomnienia, a każdy kto go zobaczy otworzy się na wspomnienia własne.

 
Do wykonania kuferka użyłam; 
 Bejca Colorit - bejca wodna do drewna ;dąb
Lakier akrylowy Śnieżki Vidaron -lakier do wyrównania powierzchni, nazywam go roboczym 
Image Transfer Medium Americana Decor -transfer 
Acrylic Plaster Gesso Color Hobby Art - pasta strukturalna Ultra-Matte Varnish Americana Decor -lakier do wykończenia na matowo 


Dziękuję wszystkim tym, które mnie jeszcze odwiedzają, a w szczególności tym, którym chce się skreślić kilka słów pod moim adresem, jest mi niezmiernie miło z tego powodu.
Pozdrawiam cieplutko i życzę wielu ciepłych letnich dni i wielu wspomnień z wakacji. 

13 komentarzy:

  1. Przepiękny kuferek,motyw zachwycający i wykonanie jak zawsze perfekcyjne.Śliczny.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kuferek! wspaniale wykonany :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie od razu przypomniała się książka z dzieciństwa "Heidi" :)
    Te góry, kwiaty, piękne opisy... Do tej pory ją uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz talent nie tylko do zdobienia przedmiotów ale i do wyszukiwania pięknych grafik. Niezwykle pozytywna i optymistyczna skrzyneczka, pełna słońca i lata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna i perfekcyjna praca jak zawsze u Ciebie to bywa, motyw tez piekny. Pozdrawiam Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie twoje kuferki są cudne, jakich są wymiarów? Myślę o takim na przybory do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się wzorki a la koronka i reliefy na Twoich wyrobach .
    Pudełka /kuferki perfekcyjnie wykonane ! masz niesamowite ręce i wspaniałe pomysły . Podziwiam i pozdrawiam Irena

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały widok :-) aż chce się na wakacje w góry jechać ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały kuferek!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuferek uroczy i masz rację, zupełnie wakacyjny i letni.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  11. Sielski kuferek... Szukam jakiegoś pomysłu i wskazówek na udekorowanie starej szafy drewnianej, zabejcowanej transparentną bejcą na biało? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń