Zapach Jaśminu to świat widziany moimi oczami, pełen kolorowej bajki, pachnący jaśminem i ulotnością . To moje pasje, inspiracje, echa minionych epok, zachwyty nad pięknem natury, mistyką gór. Wchodzę więc do świata wyobraźni przez kolory farb , przez haft, liczę krzyżyki i niecierpliwie czekam na to co wyłoni się na płótnie , maluję igłą i nitkami, pędzlem i farbami świat pełen kolorów, kwiatów , dam i koronek.
Zapraszam

wtorek, 15 grudnia 2015

Śpiąca królewna


Dzisiaj będzie krótko bo strasznie jestem zmęczona odgruzowywaniem domu, tak namiętnie bombkowałam, że cały dom świecił się brokatem. Czuję się więc jak Śpiąca Królewna i zaraz wskakuję do łóżeczka. Powiem wam tylko , że robienie zdjęć bombkom to walka z wiatrakami. Są tak błyszczące, że choć zrobiłam setki zdjęć to nie jestem  z nich zadowolona, jedne wychodzą dobre inne można wyrzucić . Napewno powtórzę sesję fotograficzną i wtedy wrzucę następne bombki. 

Śpiąca Królewna


  Bombka wyszła troszkę mroczna , ale ciągle miałam w pamięci film "Czarownica" w reżyserii Roberta Stromberga z Angeliną Jolie w roli głównej. Film zainspirowany "Diaboliną" – postacią znaną z disneyowskiej Śpiącej królewny z 1959. Przesłonił mi on obraz wcześniejszego filmu. A co, może być też bombka z ciemną stroną i niech tak będzie. Nawet relief wykonałam czarną konturówką i czarnym brokatem.

 

11 komentarzy:

  1. Wspaniałe są Twoje prace, takie bajecznie bajkowe, dokładne i staranne - po prostu majstersztyk.
    A Diabolinę baaaardzo lubię , film razem z córeczkami oglądałyśmy już kilka razy , podoba nam się.

    OdpowiedzUsuń
  2. kto by się spodziewał!!!
    kruk jest świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna bombka! Może i trochę mroczna, ale z drugiej strony doskonale wpisuje się w baśniowy nastrój świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Kawał świetnej roboty zrobiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z ogromną przyjemnością oglądam kolejne bajkowe bombki Twojego autorstwa Jasminko. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Twoje bombki to brak słów na to jakie są rewelacyjne,przepiękne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. jest idealna, nie mroczna tylko idealna

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne i przepiękne te bombeczki !!! Nie mam słów... zachwycam się !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Też podobał mi się film, o którym wspomniałaś, a bombka klimatycznie się w niego wpasowała. Cudna ! buziaki, pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekna bombka. Film mi sie bardzo podobal. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń