sobota, 27 lutego 2010

Candy

 

Porządkowałam ostatnio swoje klamotki i szukałam inspiracji wśród szmatek. Mam kilka hafcików które jeszcze nie zostały oprawione min.ten akt  kobiety. Wyszyłam go z pewną myślą ale nic z tego nie wyszło i leżakuje w szufladzie. W domu nie pasuje mi do niczego, pomyślałam więc że może akurat komuś się spodoba, podpasuje mu np. do wnętrza i będzie mógł wykorzystać dla siebie w dowolny sposób.Chciałabym oddać w dobre ręce, haft nie jest oprawiony więc nowy właściciel ma pole do popisu .Ostrzegam hafciarki , strona lewa jest dla mnie bez znaczenia i nie trzymam się zasady pięknej strony lewej, szkoda mi na to czasu. Haft wyszyty na aidzie nr 18 koloru malinowo-czerwonej, nićmi DMC, dodatek koralików.
Ogłaszam więc Candy, każdy kto umieści komentarz z chęcią posiadania haftu weźmie udział w losowaniu, warunek jest tylko jeden , chciałabym zobaczyć jak ostatecznie wykorzysta mój haft i prześle do mnie zdjęcie.
Zgłoszenia zbieram do 7.03. wtedy wylosuję nowego właściciela hafciku.
A tutaj szczegóły ( haft pokazywałam w poprzednim blogu).

 
  
 

16 komentarzy:

  1. Ojejku, jestem pierwsza :D
    Z radością rozpoczynam zapewne długi ogonek po twoje haftowane cudo!
    pozdrawiam
    Agnieszka

    http://laaraposa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, ten obrazek ma w sobie coś. Więc spróbuję szczęścia, ewapopek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft przepiękny! Staję też w kolejce !
    http://haftybeaty.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny akt! Staję i ja w kolejce:)
    pozdrawiam serdecznie
    http://chwilaulejdi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooch,Asiu,obok takiego cudeńka nie da się przejśc obojętnie!Wspaniały haft.Pozdrawiam serdecznie i zgłaszam się do Candy.Notka u mnie jutro będzie:-)
    Wszystkiego dobrego,Maja

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny haft! Ale niestety u mnie nie będzie pasował, więc nie zabieram miejsca... Proszę mnie nie liczyc zatem , chciałam jedynie swój zachwyt nad kunsztem wyrazić! :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu oczywiście że rozumiem, haft trudny do zagospodarowania, raczej nowoczesne malarstwo i do tego czerwień, dlatego napisałam żeby zgłaszały się osoby którym podpasuje. Dziękuję za opinię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akt przepiękny! Chetnie go przygarnę :)
    http://30carpediem30.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się ustawię kolejce po Twój cudowny hafcik. Podziwiałam go już wcześniej, a tu możliwośc przygarnięcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpisuje się ADA ,która tutaj z e-mailem
    wpada wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ajajajajaj mnie sie On spodobal od momentu kiedy go pierwszy raz zobaczylam :) Ustawiam sie wiec grzecznie w kolejeczce ;) Pozdrawiam Asiu :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała praca! Zastanawia mnie jak znajdujesz czas i energię na powstawanie tych wszystkich cudności?
    W kolejkę się nie ustawiam, bo niezwykle trudno byłoby mi znaleśc właściwe miejce, aby móc wydobyc całe jej piękno :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też stanę w kolejkę, tym bardziej że miałam zamiar go wyszyć. Zobaczymy czy los będzie sprzyjał. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny haft i ja spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft jest cudny oka nie mogę od niego oderwać:) Ustawiam się w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest tak piekny, az brak słów:) Staję w kolejce:)
    http://kasmatka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń