wtorek, 11 maja 2010

Alfabet w ramie



Zmobilizowałam się do oprawienia mojego alfabetu, w realu wygląda ładniej ale trudno zrobić ładne zdjęcie jak obrazek długi i za szybką, wprawdzie szybki miało nie być ale nie bardzo chciał się naciągnąć więc jest jednak za szkłem. Rozmiar obrazka z ramą wynosi 52 x 23 cm, wyszyty na panamie, dodatkowo pojawiły się perełki i wstążeczka. Ogólnie jestem zadowolona.


Pracuję obecnie nad ikoną , myślę że w najbliższym czasie pokażę postępy, nie mogę się skupić na innych pracach tylko w wolnej chwili dziubię ikonę.
Ślicznie dziękuję za komentarze i pozdrawiam cieplutko.



23 komentarze:

  1. Haft wyszedł przepiękny, a ramę dobrałaś idealnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy układ tego alfabetu, taki oryginalny. Do dziecinnego pokoiku fantazyjna dekoracja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny i niezwykle delikatny.Jest w nim cos wyjatkowego...W ramie wyglada pieknie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam wcześniej prezentowane fragmenty alfabetu, ale teraz dopiero widać jak pięknie wygląda w oprawie !!!
    Podziwiam Twoje prace !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu ,wspaniały haft,bardzo mi się podoba.Czapki z głów! :-) Rama idealna.Pozdrawiam Cię serdecznie,Maja

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejszy z alfabetów jakie do tej pory widziałam ! Pięknie prezentuje się w ramie

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeuroczy.
    Podziwiam Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że jakoś nie pałam sympatia do alfabetów. Ale jak patrzę na ten Twój to chyba zmienię zdanie. Jeżeli kiedyś zapragnę wyhaftowac jakiś (poza alfabetem w jakies samochody dla synusia ;0)) to napewno będzie ten.
    Jest przepiekny.
    A w ramie poprostu zniewalający, i jeszcze te perełki. Boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje hafty sa naprawdę przepiękne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudowny haft.
    Ogladam i ogladam i napatrzec sie nie moge.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowny i taki misterny! Prześlicznie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest!:)Dziewczynka z króliczkiem jest przeurocza.Do tego te koraliki i wstążka.Po prostu CUDO.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny alfabet w pięknej oprawie!!
    Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze jestem pełna uznania i podziwu dla twoich prac- są przeurocze - nie moge doczekać sie kiedy IKONY- Wanda

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudny!!!!! Piękny haft , piękna rama !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Choć nie jestem zwolenniczka alfabetów Twój bardzo mi sie podoba taki delikatny i romantyczny. Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 x "P"
    Piękny projekt, pięknie wyhaftowany,pięknie oprawiony
    ...a czwarte... Pięknie Cię Asiu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Todos tus bordados son maravillosos, delicados y bien realizados. Te felicito. Un saludo

    OdpowiedzUsuń
  20. No proszę i to wszystko ściegiem krzyżykowym!!! Jestem pełna podziwu:)
    www.kobiecepasje.pl

    OdpowiedzUsuń