niedziela, 23 maja 2010

Misiek fotografuje


Cudna pogoda dzisiaj mnie zaskoczyła, wykorzystaliśmy ją na odwiedziny w naszym kochanym arboretum, spacerowałam z moim synciem i prowadziliśmy rozmowy a Misiek polował z aparatem. Fotografia całkowicie go pochłonęła. Ciągle nie umiem pojąć tych różnych obiektywów, ustawiania, po każdej nauce w tydzień zapominam jak się robi zdjęcia np. zbliżeń .
A tutaj rezultaty fotografii Miśka, mnie te zdjęcia szalenie się podobają, jestem pod wrażeniem, może nie jestem obiektywna? Spojrzenie na przyrodę z tak bliska jest fascynujące .



15 komentarzy:

  1. Nio, nio zdolniacha z tego Twojego Miśka ;-)
    Zatem pozdrawiam Was Oboje serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. No to chyba ja tez nieobiektywna, bo mnie tez się ogromnie podobają :0)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia!! Wielkie brawa dla Męża:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia!!!
    Większość mężczyzn lubi takie 'zabawki' ;) Mój mąż też nabył zestaw 'szkiełek' i czasem się bawi, ale efekty nie są nawet w połowie tak dobre jak dzieła twojego męża. Gratuluje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful fotos Jasmin!
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiu,fiu !!! Niesamowite są.Gratulacje dla Miśka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycajace zdjecia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Wysmakowane.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne oko ma ten Misiek! Piękne fotki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj,cudne fotki... Możesz częściej coś podrzucić w tym klimacie ! :) Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona ! Dobry aparat to połowa sukcesu, dobre oko dopełnia reszty...

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne zdjęcia, zachwycają mnie te zbliżenia...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie dziękuję w imieniu Miśka, który chodzi dumny jak paw, dumniejszy niż Pan Paw który króluje u mnie na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale zdjecia - tez bym chciala takie robic...

    OdpowiedzUsuń