poniedziałek, 17 maja 2010

Komplet kuchenny


Picie kawy to delektowanie się jej smakiem, lubię kawę ekspresso z pianką i śmietanką, zainwestowałam w ekspresik do kawy, przed zrobieniem kawy mielę ziarna by uzyskać niepowtarzalny aromat i zapach. Budzi mnie ze snu, tak jak dzisiaj po nocnym dyżurze kiedy snuję się  jak zombi po mieszkaniu, tak jak dzisiaj gdy pada deszcz i nie wiem co ze sobą zrobić. Nad pachnącą kawą siedziałam oglądając Awatara, pewnie że to nie kino ale zawsze coś, spodobał mi się bajkowy świat, cud wyobraźni.


Komplecik który zrobiłam sobie dość niedawno, puszka na kawę w ziarnach, puszka na cukier, tak , oczywiście że  słodzę, nie pozbawiam się energii. oraz deseczka niezapominajka tzn. na kartki z zapiskami czego w domu brakuje i co mój Misiek ma kupić. Nie lubię być zaskakiwana pytaniem, bo wtedy zupełnie nie wiem co odpowiedzieć względem zakupów, to takie przyziemne kto by spamiętał.


Miłego wieczoru życzę , dziękuję za liczne odwiedziny i pozostawione komentarze.
 

19 komentarzy:

  1. piękny i gustowny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przypadł mi do gustu Twój komplecik.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dear Jasmin,
    I am thrilled with your work.
    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, klimatyczny komplecik retro! Gratuluję pomysłu! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwycałam się już ale co szkodzi jeszcze raz popatrzeć na coś, co piękne?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawa przechowana w takich pudełkach, zupełnie inaczej smakuje:) Śliczne są te secesyjne ornamenty

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny komplecik, aż chce się odgapić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba już miałam okazję podziwiać ten komplet, ale pięknych przedmiotów nigdy dość:)))
    Chyba podobną puszkę ozdabiałam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. mmmmhmmmmm! Piękny komplet i kawą mi zapachniało!

    OdpowiedzUsuń
  10. Komplet swietny taki w stylu retro.
    Fajnie sobie to wymyslilas.
    Pozdrawiam Cie cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kawy co prawda nie pijam ale komplet bardzo mi się podoba i kawę dla gości z pewnością w nim bym trzymała :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam puszki, do kawy, do herbaty, na ciastka, na kartkowe przepisy, na kredki, na spinki, na kasę..etc, etc. Twoje są śliczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wszystkim dziękuję, rzeczywiście komplet pokazywałam na poprzednim blogu przed jego zamknięciem.

    OdpowiedzUsuń
  14. ach, to jestes taka jak moje bratowe, te ekspresy ze swiezo mielona kawa itd. A ja pije slabiutka kawe.
    Komplecik jest fantastyczny. Mozna pomyslec o takim na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy komplecik:)Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja Ci zazdroszcze!!!! Anka krakowianka

    OdpowiedzUsuń