niedziela, 5 czerwca 2022

Ukłon i powitanie

 

Witam wierszem i kłaniam się pięknie obrazkiem opracowanym przez Norę Corbett pn "Savannahs Curtsy " . 

Długo zastanawiałam się co po mojej Daisy wybrać do haftu. Postanowiłam połączyć miłość  do dam wszelakich i potrzebę wyeksponowania czegoś w przedsionku domu, na przeciw drzwi wejściowych.

Takim to sposobem wyhaftowałam damę, która będzie witać nas i gości, oczywiście po oprawieniu jej w ramę. Jak to uczynię to nie omieszkam się pochwalić.


Witam Cię jasnym
spojrzeniem,
wiatrem,
co właśnie na drzewie
przysiadł…
Szelestem liści,
co już od świtu
szepczą jak pięknie
może być dzisiaj.
Myśli pogodne wyślij
naprzeciw,
daj barwom opaść w otwarte
dłonie,
jeśli się uda,
zatrzymaj słońce,
ono cichutkim żarem
zapłonie…
Jeśli nadzieja zagości
ciepła,
umniejszy troski oraz
zmartwienia,
a najważniejsze
w uczuciach serca
roztaczać zaczną się
piękne marzenia…

autora nie znam

 






Bardzo lubię gości , więc dziękuję za każde odwiedziny w moich skromnych progach , a za komentarz w szczególności.

Pozdrawiam cieplutko Jasmin



"Ukłon" w oprawie


7 komentarzy:

  1. Cudowne rzeczy Pani tworzy. Blog ciekawy,pięknie napisany,,często tutaj zaglądam,dziękuję za porady ,które tutaj także znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu dziękuję za miłe słowa, cieszę się , że komuś mój blog się podoba i coś z niego czerpiesz, to satysfakcjonujące, dodaje mi skrzydeł

      Usuń
  2. Piękny haft wybrałaś. Będę podglądać postępy

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały haft. Podziwiam Twój kunszt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny haft. Jestem ciekawa oprawy.
    Autorką przytoczonego wiersza jest Tamara Mariola Tarasek.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Domyśliłam się haftu, kiedy pokazywałaś początek. Przepiękny, jak każdy wzór Nory Corbett. Wspaniałe zaproszenie do domu, gratuluję i czekam na ostateczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń