niedziela, 20 grudnia 2020

Bombki - klasyczny decoupage

 

W tym roku zatęskniłam za zwykłymi klasycznymi bombkami decoupage. Właściwie to powinnam powiedzieć, że to metoda serwetkowa , bo motywy tym razem zaczerpnęłam z gotowych serwetek.Oczywiście nie obyło się z domalowywania np.tła, nieba, dymów z kominów itp.a co bardzo lubię robić.

Pierwsza bombka przedstawia miasteczko zimową porą, oj, bardzo lubię zimowe widoczki, może to dlatego , że zimy u nas nie ma, a śnieg cieszy gdy się niespodzianie przez chwilę pojawi.

Miasteczko można obejść dookoła , śnieg skrzypi pod nogami, sople wiszą na dachach, a ludziska robią przedświąteczne zakupy.

 





 

Druga bombka bardzo klasyczna. 

Zauroczyła mnie  piękna malownicza szopka, Święta Rodzina, zwierzęta, siano, wszystko to co kojarzy się ze Świętami mojego dzieciństwa......................i chciałabym aby takie beztroskie czasy wróciły, czy to jeszcze możliwe?







Pozdrawiam cieplutko

Jasmin


 

13 komentarzy:

  1. Ja w tym roku dekupażowych bombek nie zdołałam zrobić, tym bardziej podziwiam twoje, niezwykle urocze! Każda wyjątkowa... Całusy, pa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są Twoje bombki. Od dwóch lat niczego nie "zdekupażowałam", wcześniej poświęcałam tej technice każdą wolną chwilę.
    Parę dni temu pierwszy raz zrobiłam bombki piernikowe.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne bombki...podziwiam wykonanie, bo to sztuka wykonać je tak misternie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam zrobioną przez szkatułkę na biżuterię ale od dawna marzę o twoich bombkach dasz się namówić na sprzedaż? Co roku mam bombkę od Ewy z Przytulnego ale twoje też mi się szalenie podobają odezwij się
    pozdrawiam i spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oleno dziękuję, przypomnij się na drugi rok , gdzieś na początku listopada, pozdrawiam.

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko co Pani tworzy jest cudowne , gratuluję talentu , ja również chciałabym kupić bombkę ,najchętniej podobną do tej z tego postu ,albo z motywem drzwi ....Mogę przypomnieć sie w listopadzie ?Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń