czwartek, 22 czerwca 2023

Niezapominajki jak w zielniku

 

Witam niezapominajkowo. 

Troszkę się spóźniłam , bo niezapominajki na ogrodzie już przekwitły, u mnie natomiast będą kwitły cały rok.

Wykonałam taki oto obrazek na którym niezapominajki są uchwycone w różnym stadium rozwoju, tak jak się umieszcza zioła w zielniku.

Właśnie dlatego spodobał mi się wzór,  przyznam się jednak, że męczyłam go trochę i powiem dlaczego. Wybrałam płótno na którym ciężko jest wyhaftować tak jak podano na wzorze, nie mogłam podzielić krzyżyka na pół, bo płótno drobne i krzyżyki drobne. Musiałam wzór nieco zmodyfikować, troszkę pokombinowałam ze wzorem i kolorami, można więc ująć to tak , że haft wykonany na podstawie wzoru Acufactum ,ale hafciarka miała swoją wizję.Tak jak w filmie , gdzie scenarzysta pisze swój scenariusz do filmu na podstawie książki ale według swojego widzimisię, można z tym się zgodzić bądź nie.Wyszło jak wyszło.





 

Zamiast jednej gałązki niezapominajek we wzorze ja dokleiłam prawdziwą zasuszoną niezapominajkę.

Docelowo obrazek umieściłam w niezapominajkowym kredensie.



 

Pozdrawiam niezapominajkowo i nie zapominam podziękować za poprzednie komentarze, a wy nie zapomnijcie o mnie, tu (szczery uśmiech)

 Jasmin


 

10 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem tej dekoracji. Cudowna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy haft, delikatny, jak... niezapominajki :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Subtelny ,uroczy. Pozdrawiam Ula z G.B

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są haftowane niezapominajki - jak prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity jest ten haft, piękno i subtelność niezapominajki oddaje w najdrobniejszym szczególe, z podziwem patrzę na te tak misterne krzyżyczki w hafcie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z doklejeniem zasuszonej niezapominajki jest ŚWIETNY. W kredensie obrazek prezentuje się pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft. W pierwszej chwili myślałam, że to prawdziwe kwiaty oprawione. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. U Ciebie jak zwykle bardzo oryginalny hafcik. Dodanie do zielnika zasuszonej niezapominajki daje złudzenie kartki z prawdziwego zielnika. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń