piątek, 2 marca 2012

Rustykalnie





Dzisiaj trochę rustykalnie , powieje  wsią łowicką i wycinankami. Na prośbę moich dzieci  powstały puszki na sypkie produkty, motyw wybrany przez samych zainteresowanych , ja tylko miałam ich wizje przemienić w gotowy produkt do użytku codziennego. I nie byłabym sobą gdybym się przy tym nie pobawiła, wymyślając detale. 









Pobawiłam się też aranżacją półki dokładając elementy ludowego fajansu i innych detali, oczywiście tylko na potrzebę zdjęć bo wszystko już wróciło do normy a puszki pojadą do Krakowa.



Osobiście lubię ludowe elementy które można przenosić do dzisiejszych potrzeb, ale o tym może innym razem.

24 komentarze:

  1. Przepiekne te puszki, cudna aranzacja, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Орнамент очень украсил эти банки! Веселые и нарядные!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojemniczki są super, ja też bardzo lubię ten wzór :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna aranżacja ^^ puszki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pojemniczki super! I pięknie się prezentują na tej cudnej półeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aranżacja na półeczce świetna.Pojemniczki zrobiłaś śliczne i na czasie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. W tej aranżacji wyglądają genialnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pojemniczki wyszły przepiękne! Nasze ludowe wzory mają tyle uroku, dobrze, że wracają do łask.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kogutki wskoczyły na puszki :) Kiedyś haftowałam motywy kaszubskie i robiłam ze słomy pająki. Twoja aranżacja uświadomiła mi, że warto byłoby wrócić do rustykalnych klimatów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, a zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie ozdobione puszeczki a aranżacja jeszcze piękniejsza

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie, cudnie, cudnie i nic więcej

    OdpowiedzUsuń
  14. Znów podziwiam pomysły i wykonanie - taki detal, jak etykietki na puszce z kokardką, niby prosty, ale kto oprócz Ciebie by na to wpadł? Efekt świetny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne pudełeczka :) Rustykalne motywy są bardzo w modzie i oby pozostały jak najdłużej!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te han quedado preciosos, y las fotos son muy bonitas enhorabuena.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie to razem zaaranżowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Puszki wyszły genialnie, a ten pomarańcz nadał im ciut nowoczesności :) podoba mi się ten starodawny świecznik.

    OdpowiedzUsuń
  19. O pomyśle na rustykalne, bardzo ludowe puszki wiedziałam. Teraz widzę jak pięknie ten pomysł zrealizowałaś. Ja bardzo lubię takie folklorystyczne akcenty. Folklor, ludowszczyzna czy jak tam nazwać, te w dobrym wydaniu zostały mi skutecznie zaszczepione ! A łowickie wycinanki mają niezaprzeczalny urok, nawet na tak codziennych przedmiotach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze jak chce oko nacieszyć zaglądam do Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetyny pomysł, super wykonanie, podziwim za precyzję.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pojemniczki bardzo oryginalnie i pięknie przyozdobione :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wykonanie!Ja mam w kuchni pełno Włocławka i nie zmienię go za żadne skarby na coś nowocześniejszego!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń