sobota, 24 marca 2012

Wosenne jajeczka



Odłożyłam swój obrus na bok aby móc zrobić choć parę jajeczek. Zrobiło mi się żal że nie będzie ani jednego, w tamtym roku też nie miałam czasu na wysiadywanie jaj więc ochoczo zabrałam się do tej czynności. To pierwsze jajeczka, w wiosennych kolorach, zrobione na prezent.





 W jednym jajeczku zrobiłam dwie podłużne dziurki aby móc zawiązać kokardkę , dla urozmaicenia zestawu i do dekoracji. W trakcie pracy czasami wpadają mi przypadkowe pomysły  tj. z tą kokardką , myślę że ciekawie to wygląda i na pewno jeszcze to kiedyś powtórzę.



 Zrobiłam taki mały miszmasz , przybliżający inspirację kokardkową i aby wprowadzić troszkę nastroju wiosenno-świątecznego.

15 komentarzy:

  1. Ach przecudne jajeczka "wysiedziałaś", w żółtych kwiatuszkach bardzo im do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam,jajka przepiekne...a te z kokardka super...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne jaja,te z kokardką bardzo pomysłowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pisanki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł z te kokardką, super

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne...bardzo fajne:) Żółty kolor kokardki potęguje wiosenny nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne jajka,a ta kokardka dodaje uroku

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, wiosenne jajeczka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jajka cudowne,jestem pod wrażeniem :) pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajka są prześliczne. Bardzo lubię tu bywać. Twoje prace są niebywale piękne.
    Pozdrawiam i życzę słoneczka na niedzielę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. naprawde cuda,pozdrawiam irena

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, piękny żółciutki komplecik, taki wiosenny, a kokardka bardzo pomysłowa !

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki słoneczny klimacik :) ...i ten pomysł ze wstążeczką przedni.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miewam przerwy w śledzeniu nowości na blogach, ale z przyjemnością wracam w ulubione miejsca. Dlatego pewnie przybędzie Ci z opóźnieniem kilka komentarzy :) Jajka w ślicznych słonecznych kolorkach. Bardzo wiosenne.

    OdpowiedzUsuń