piątek, 16 listopada 2018

Grafitowa jadalnia


To nie jest Wielkanoc, to tylko zdjęcie z tego okresu. Chciałam już wtedy coś napisać na blogu o moim domu , ale zabrakło mi czasu i właśnie sobie uświadomiłam jak szybko on płynie w codziennym znoju.Ostatnio szukam równowagi między pracą a życiem, bo chyba za dużo mam tego pierwszego, a za mało żyję, tak po prostu.

Uchylam więc kotarę i wpuszczam was do mojego domu.

Postawiłam na ciemny grafit na jednej długiej ścianie i jestem zadowolona. Na zdjęciach pokazuję metamorfozę, która postępowała systematycznie od dwóch lat. A jakby mi było za mało przemalowałam stary stół dębowy i krzesła z jadalni na ten sam kolor. Wprawdzie biłam się z myślami, czy aby nie uczynić go jasnym, ale zaryzykowałam i mam ciemne meble. Z tego kroku też jestem zadowolona, tym bardziej, że po tym jak to uczyniłam, okazało się to bardzo modne, tzn.mocne, ciemne kolory na ścianach, a meble wtopione w tło. Nigdy nie podążam za modą, trendami, raczej kieruję się swoją fantazją, to bardziej pociągające, kreatywne i zabawne.

Stary stół dębowy , stare krzesła, stary kredens - kupione za grosze, przemalowane genialną farbą kredową. Dywan jest nowy, ale stylizowany na vintage. Najdroższą rzeczą w jadalnym kącie to tapeta.
Myślę, że to jeszcze nie koniec, może zmienię poduszki na krzesła? 
Kącik zmienia się w zależności od przybrania stołu, od obrusu na nim , dzięki bukietom z kwiatów, oświetlenia, można sobie poszaleć .



Miałam napisać miłego wieczoru, ale to już noc, więc życzę spokojnej nocy. 

16 komentarzy:

  1. Przemalowanie stołu i krzeseł to była moim zdaniem bardzo dobra decyzja, wygląda bardzo elegancko i przytulnie. Sama od dawna biję się z myślami aby przemalować swoje meble. Mam je w kolorze takim sraczkowatobrązowym:P a marzą mi się w kolorze bordowo brązowym z uchwytami miedzianymi kołatkami. Boję się trochę zabrać za nie więc na razie będę zmieniać obicie kanapy i do tego nowe poduszki i obicie fotela.

    Chciałam się Ciebie zapytać co słychać z wyszywanym kiedyś obrazem Lak A Daisy Memorial. Pokazywałaś kiedyś go w trakcie wyszywania a na blogu brak śladu zakończonej pracy.

    pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  2. W poprzednim mieszkaniu przemalowałam meblościankę, dlatego nie boję się przemalowywać mebli farbą kredową, spróbuj dobrze ci radzę.Jeżeli chodzi o moją Daisy to niestety przez przeprowadzkę utkwiłam w miejscu. Może niedługo pokażę postępy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokaż choć to co wyszyłaś :) Ja morduję ciągle swoją pawią parkę i końca nie widać....
    Jakie farby kredowe byś polecała? Te krzesła jak widzę są z takim ładnym "meblowym" połyskiem.
    Chcę żeby to moje przemalowanie było trwałe.

    pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciemna tapeta ze wzorem to odważny wybór, ale świetnie wpasowała się do tego kącika. Bardzo mi się podoba ! Fajny klimat stworzyłaś ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kącik jadalny przez niecodzienny kolor wyjątkowy... zwłaszcza, kiedy wszędzie króluje skandynawska biel. Ostatnie zdjęcie super klimatyczne. Całusy, pa pa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeżeli chodzi o farbę kredową to można kupić w sklepikach internetowych różnych firm i w różnych cenach.Potem zawoskować albo polakierować.Krzesła malowałam farbą, którą opisałam niedawno gdy pokazywałam półkę do kuchni, a lakierowałam lakierem matowym Flugger.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, oryginalne wnętrze- tak mało oklepane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyszło - tylko proszę bardziej pokazać nóżki ( stołowe) - są tak piękne , że szkoda zasłaniać je najlepszym nawet obrusem :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie i przytulnie jest w Twoim domu. Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło pięknie. :) Z pewnością przyjemnie jest degustować posiłki w takim uroczym otoczeniu. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie! Bardzo udana metamorfoza. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kącik wygląda jadalnie! Bardzo podobają mi się te krzesła.

    OdpowiedzUsuń