wtorek, 30 czerwca 2020

Jajka na wystawkę kuchenną


Wiem, że czas jajeczny dawno minął, ale ja jak zwykle spóźniłam się i nie skończyłam jajek na czas. 
 Nie śpieszyłam się za bardzo, bo akurat te jajeczka przeznaczyłam na wystawkę do owalnej szafki kuchennej. 

Zawsze chciałam zrobić jajka na których będą motywy ze starych pocztówek.
Wybrałam motywy, wydrukowałam , nakleiłam i mozolnie szlifowałam i lakierowałam, aby zgubić papier.
Następnie domalowałam tło i mam jajeczka, które mogą dekorować kuchnię przez okrągły rok, a nie tylko przez kilka dni Wielkanocy. 

O owalnej szafeczce napiszę następnym razem.

Pozdrawiam cieplutko
Jasmin

Starych pocztówek czar 

4 komentarze:

  1. Śliczne! Koniecznie pokaż , jak już będą w szafeczce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też takie lubię, bardzo... Czekam na szafeczkę, bardzo, ciekawa jestem, co tym razem zmajstrowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie to Pani zrobiła, będą cudownie wyglądać na "kuchennej wystawce".

    OdpowiedzUsuń