czwartek, 13 kwietnia 2023

Zaczytana dama

Intensywne poszukiwania haftu przedstawiającego czytającą kobietę zaowocowały zakupem zestawu do haftu z firmy RIOLIS (TU). W zestawie kanwa nr18 ecri, nici i bardzo duży wzór, chyba tylko ślepiec by go nie odczytał.Nici w porządku, choć w dotyku bardziej szorstkie od nici DMC do których jestem przyzwyczajona.Tak  sobie umilam czas haftując "Zaczytaną damę", tytuł lubię nadawać sama.

 

 

A tak wygląda początek haftu.


Dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne, pozdrawiam cieplutko. 

Tak jak te wszystkie damy wg rysunku Harrisona Fishera zaczytana i zakopana wśród książek Jasmin


10 komentarzy:

  1. Piękny wzór do wyszywania wybrałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny wzór. Życzę wytrwałości w haftowaniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ASiu, wzór przesympatyczny. Muszę przyznać, że nie spotkałam się z nim jeszcze, więc czekam na efekt końcowy. Do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś pięknego ! Ciekawa jestem efektów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urzekający wzór, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór, który wybrałaś, mnie oczarował, choć przyznam, że damy to raczej nie moja bajka... Ale tu finezja różyczek i fryzury jest niezaprzeczalna. Będę z ciekawością podpatrywać postępy, jeśli zechcesz się nimi dzielić z nami :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wybór wzoru czekam na kolejne etapy haftu😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Bude to krásna výšivka, veľmi pekný motív :-)
    Pozdravujem,
    A.

    OdpowiedzUsuń