sobota, 23 września 2023

Mały bukiecik

 

Świdnica - piękna starówka, oczarowuje, lubię po niej spacerować przy okazji odwiedzin u cioci, zaglądam do sklepików, targu staroci, Dekorii.

 Tak też spacerując wstąpiłam do kwiaciarni gdzie lubię podglądać dekoracje , wianki gustownie zrobione i tu mnie natchnęło. Kupiłam małe sztuczne kwiatki (kiedyś nie lubiłam tego rodzaju dekoracji, ale z czasem się to zmieniło).  

Przyjechałam do domu i zaczęłam buszować w przydasiach , znalazłam wszystko co mi było potrzeba i tak mnie łapki swędziały , że od razu powstał mały bukiecik.

 Kwiatki kosztowały mnie 30zł, reszta za darmo (tu się opłaca moja chomikoza), taki podobny bukiecik w kwiaciarni kosztuje 150 zł, więc opłaca się samemu podobny wykonać w domu. Zabawa na 15 minut, a bukiecik przyda się w zimowe dni do dekoracji np.mojego niezapominajkowego kredensu.


 

Receptariusz

1.Wycinamy z aksamitu prostokąt długości boku pudełeczka z zapasami na założenie materiału i okrąg na dno pudełka.

2.Klejem do drewna przyklejamy bok , zawijając do środka zapasy, a następnie oklejamy dno pudełka.

3.Można udekorować koronką, wstążką , bądź dowolnym dekorem pudełko.

4.Nacinamy gąbkę dostosowując ją do wielkości pudełka.

5.Pozostaje włożyć kwiaty i bukiecik gotowy.

Zachęcam do zabawy, pozdrawiam Jasmin


 

Jeszcze ostatnie migawki moich begonii zanim zetnie je temperatura, mam nadzieję , że jak najpóźniej.Wejście do domu jest od północy i słońca tam nie ma, więc begonie mają tu raj jak widać na zdjęciach, nigdy mnie nie zawodzą.



8 komentarzy:

  1. Cudny box z kwiatuszkami i piękne begonie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bukiet. Piękna dekoracja.
    Fajny kursik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladaja jak prawdziwe bardzo ladna kompozycja. Pozdrawiam Ula z Antypodow

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna dekoracja kwiatowa - taka romantyczna. Begonie urocze - cieszmy się kwiatami dokąd można.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałą kompozycję stworzyłaś, pięknie wyglądają w tak przygotowanym pudełeczku a begonie cudne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bukiecik sprawiłaś uroczy !!! Będzie przypominał o lecie w zimowe wieczory. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz, że ja mam podobne kwiatuszki tylko w innych kolorach? Może ściągnę od Ciebie pomysł na flowerbox :)

    OdpowiedzUsuń