wtorek, 10 października 2023

Dama w ogrodzie II


 Haft mój przybiera na sile , ale bardzo leniwie. Zazwyczaj haftuję wieczorami oglądając dobre filmy i seriale. Niestety przyszedł czas , gdy śledzę uważnie to co dzieje się w naszym kraju przed wyborami i często igła zastyga mi w ręku, nie wiem czy śmiać się czy płakać nad marnością i głupotą. Wybaczcie nie będę politykować na blogu, ale jestem przerażona i  zapadam w stupor, nie mogąc wyszywać. 

Słysząc hasło "Kobiety obudźcie się".....odpowiadam , że nigdy nie spałam i jestem czujna, na wybory chodzę, choć rezultat nie zawsze mnie zadowala, ale korzystam ze swego przywileju tak ciężko wywalczonego przez nasze babki. 

Uwielbiam haftować i bawić się motywem dam w falbankach i koronkach, myślę jednak , że ta dama na moim obrazku nie miała możliwości wyrażanie siebie i głosowania.

Ja chcę mieć tą możliwość, więc głosuję, niech nigdy Panom w marynarkach nie przyjdzie do głowy zabrać mi ten głos i niech przestaną za mnie  decydować ,co dla mnie jest dobre, a co złe.

 My kobiety jesteśmy wspaniałe, wystarczy przejść się bo blogach ,by zobaczyć , mądre, zdolne, uśmiechnięte i z sercem na dłoni dziewczyny w każdym wieku. 

Nie dajmy się wcisnąć znowu w "gorsety" ludziom złej woli.

Wybaczcie jeśli ktoś myśli inaczej niż ja, ma do tego prawo, wyraziłam tylko siebie, do czego też mam prawo. I oby tak było zawsze

Pozdrawiam cieplutko Jasmin



 

Jesień w moim ogrodzie przeplatana wiosną , bo zakwitła magnolia, bez, laurowiśnia, a nawet jabłonka, jakieś cuda się dzieją ?

Barbula klandońska HINT OF GOLD


Barbula , jej kwiaty uwielbiają pszczoły.

Liriope i poidełko

Wrzosy i astry

Czapla wśród traw

6 komentarzy:

  1. Asiu, z niecierpliwością czekam na efekt końcowy haftu, zapowiada się pięknie. Widzę, że ogród mimo przyjścia jesieni jeszcze u Ciebie pięknie kwitnie. Oczywiście JA głosuję: dość braku szacunku rządzących dla swoich rodaków, kobiet szczególnie; dość hipokryzji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, nie chcę polemizowac, ale takich osob jak ty jest naprawdę garstka. I trzeba nawoływać niestety. Haftu pięknie przybywa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdeczne za komentarze, a już myślałam, że się na mnie obrażono za to co napisałam, albo że przyszedł czas gdy zaczęliśmy się bać wyrażać swoich myśli, a to przerażające.

      Usuń
  3. Popieram . Hafty i ogród prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę i czuję tak samo jak Ty. I mama nadzieję , że wiele zmieni si e wkrótce. Ogród piękny , haft również :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i się zmieniło :-))) Uwielbiam Twoje hafty, masz taką subtelność, a jednak siłę w rączkach, żeby tworzyć tyle pięknych kompozycji. Nie wszystkie kobiety mają taką wiarę w siebie. Pewnie zależy jakie środowisko na nie wpływa. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń