czwartek, 30 listopada 2023

Syreni kuferek


Witam po dłuższej przerwie.

Niestety trochę się pochorowaliśmy , więc nie bardzo miałam ochotę na cokolwiek. Nadrobiłam zaś zaległości czytelnicze i troszkę powyszywałam, ale moje postępy w hafcie będą innym razem.

Dzisiaj pokażę wam kuferek syrenkowy dla mojej wnusi, która nadal zafascynowana jest bajkami o syrenach.

Zatęskniłam  za dekoupagem , więc postanowiłam coś w tym kierunku zrobić.

 Połączyłam bajkę o syrenach z dużym zapasem muszelek, które od lat poniewierały się w szufladzie , jeszcze moje dzieci nawiozły je z jakiegoś obozu letniego z nad morza.

Właściwie to tu dużo decu nie ma ,oprócz przyklejonego obrazka z syrenami. Natomiast cała otoczka obrazka to już inna bajka, oczywiście bawiłam się świetnie komponując plażę z muszelkami , kamyczkami i siecią wyrzuconą przez morze, nie mogło tez zabraknąć pereł. Piasek imitowany jest przez masę pumeks, troszkę jeszcze podmalowałam farbkami, aby dopasować tło do motywu i tak to powstał kuferek syreni. Mam nadzieję, że będzie to fajna niespodzianka dla Tosi.
 


 

Wtapianie plaży w tło obrazka.


 

Muszelki dobrze trzyma masa pumeksowa , ale dodatkowo podkleiłam je klejem do drewna.

 

Sieć imituje zwykły bandaż, namoczony wcześniej w kleju do drewna.


 

Boki kuferka wycieniowałam rozwodnionymi farbkami w kolorach motywu z syrenami.

 

Dziękuję ślicznie za spędzenie ze mną czasu.

Pozdrawiam cieplutko.

 Jasmin



10 komentarzy:

  1. Śliczny kuferek. Wnuczka powinna być zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kuferek, a wnusia pewnie bardzo się ucieszyła. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Babcia spełniająca najskrytsze marzenia wnuczki to skarb! Wierzę, że zrobienie tej skrzyneczki sprawiło Ci niezwykłą frajdę. Super pomysł, wykonanie jeszcze lepsze. Całusy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńko, niesamowity kuferek, wspaniały pomysł na wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuferek piękny jakby wyłowiony z dna morza. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny pomysl dobrze miec babcie czarodziejke. Pozdrawiam Ula . G.B

    OdpowiedzUsuń
  7. To piękna, przestrzenna praca, pełna twórczej inwencji w projektowaniu i sposobie wykonania całej kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuferek na tajemnicze skarby przywiezione z nad morza to świetny pomysł dla każdego dziecka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń