niedziela, 24 października 2021

Woreczek z pandą

 

Z wielka przyjemnością wyszywałam misia pandę na prośbę mojej wnuczki.Zmieniła przedszkole i otrzymała swoją szafkę z obrazkiem pandy, więc babcia musiała uszyć woreczek do przedszkola z misiem. 

Poszukiwałam sympatycznego wzoru z pandą i znalazłam.

 Wnuczka zachwycona, nie mogła się doczekać końca mojej pracy, zachwycona bo miś ubrany jest w różowy szalik i czapkę, a przecież róż jest jej ulubionym kolorem, musiały być też gwiazdki, więc są.

Takie prace wykonuje się  z uśmiechem na twarzy.




Pozdrawiam jesiennie, trochę sennie i misiowo 

Jasmin



 

9 komentarzy:

  1. Piękny , widzę uśmiech i zadowolenie wnuczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny ten wzór. Najważniejsze, że wnuczka zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny woreczek i przesympatyczna panda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Mówisz i masz" - taką mieć babcię to skarb. No i to różowe ubranko misia...miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka utalentowana babcia to skarb!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny woreczek. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍄🍄🍄

    OdpowiedzUsuń
  7. Misio prezentuje się niezwykle uroczo :)
    Pięknie go wkomponowałaś w tkaniny a sam woreczek prezentuje się słodko.
    Jestem pewna ,że wnusio będzie zachwycony.
    Uściski zasyłam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne prace gdybym sam był autorem to postawił bym je do gabloty ekspozycyjne i wystawiał w salonie by wszyscy mogli je oglądać i się nie kurzyły.

    OdpowiedzUsuń